افزایش چشمگیر فروش تبلت در سال ۲۰۲۴ با صدرنشینی اپل - تکفارس 
افزایش چشمگیر فروش تبلت در سال ۲۰۲۴ با صدرنشینی اپل - تکفارس 

افزایش چشمگیر فروش تبلت در سال ۲۰۲۴ با صدرنشینی اپل

امین باقری
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 12:41
فروش تبلت

بنابر گزارش IDC، تعداد واحدهای عرضه شده جهانی تبلت در دوره آوریل تا ژوئن مجموعا به ۳۴.۴ میلیون رسید که نشان‌ دهنده رشد سالانه ۲۲.۱ درصدی می‌باشد. این رقم با سال‌های قبل از همه‌گیری کووید ۱۹ قابل مقایسه است، که اکنون به وضوح نشان می‌دهد میزان تقاضا برای تبلت‌ به طور موفقیت‌آمیزی بهبود یافته است.

افزایش چشمگیر فروش تبلت در سال ۲۰۲۴ با صدرنشینی اپل - تکفارس 

اپل با فروش ۱۲.۳ میلیون آیپد در سه ماهه دوم، سهم بازار خود را به ۳۵.۸ درصد رساند. معرفی مدل‌های جدید آیپد ایر و آیپد پرو در اندازه‌های ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی باعث شد که سهم شهر کوپرتینو در بازار جهانی رشد کند. چین تنها استثنا بود زیرا رقابت سخت با وجود برندهای محلی هواوی و شیائومی به ضرر اپل تمام شد.

سامسونگ با ۶.۹ میلیون واحد در این دوره در جایگاه دوم قرار گرفت و سهم بازار خود را به ۲۰.۱ درصد رساند. لنوو با ۲.۵ میلیون واحد و سهم بازار ۷.۳ درصدی در جایگاه سوم قرار گرفت. هواوی با تقاضای بالا برای دستگاه‌های سری میت پد جدید خود، ۲.۳ میلیون تبلت به بازار عرضه کرد و ۶.۸ درصد از سهم بازار را به دست آورد.

در نهایت شیائومی با ۲ میلیون واحد و سهم بازار ۵.۸ درصدی، پنجمین فروشنده برتر بود. این شرکت با بالاترین رشد سالانه ۹۴.۷ درصدی در چندین بازار اروپایی، پیشرفت چشمگیری داشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید