گلکسی S24 FE برای اولین‌بار در وب‌سایت سامسونگ رویت شد - تکفارس 
گلکسی S24 FE برای اولین‌بار در وب‌سایت سامسونگ رویت شد - تکفارس 

گلکسی S24 FE برای اولین‌بار در وب‌سایت سامسونگ رویت شد

محمدامین حیدری
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 12:00
گلکسی S24 FE سامسونگ

در حالی که تاکنون گوشی گلکسی S24 FE به‌طور رسمی معرفی نشده است، اکنون این گوشی برای اولین‌بار در وب‌سایت رسمی سامسونگ برای کشور فرانسه رویت شده است.

گلکسی S23 FE کمتر از یک سال است که عرضه شده؛ با این حال، مدتی است که شایعاتی پیرامون عرضه نسخه جایگزین این گوشی به گوش می‌رسد. برای مثال، منابع مختلف مدعی شده‌اند سامسونگ در حال آماده‌سازی گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است؛ همچنین این گوشی اخیرا در گیک‌بنچ نیز رویت شده بود.

اکنون وب‌سایت SamMobile موفق شده تا نشانه‌هایی از وجود گلکسی S24 FE در صفحه پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ برای کشور فرانسه مشاهده کند. این صفحه اشاره‌ای به نام تجاری گلکسی S24 FE نکرده و تنها شماره مدل SM-S721B/DS در آن ثبت شده است که با افشاگری‌های پیشین درباره این گوشی مطابقت دارد.

شماره مدل موجود در وب‌سایت سامسونگ در واقع مربوط به همان نسخه از گلکسی S24 FE است که هفته گذشته در گیک‌بنچ با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت مشاهده شده بود. گفتنی است که تاکنون هیچگونه جزئیاتی درباره زمان معرفی مدل جایگزین گلکسی S23 FE منتشر نشده است اما قرار گرفتن این گوشی در وب‌سایت رسمی سامسونگ نشان می‌دهد که تا زمان رونمایی از آن مدت کمی باقی مانده است.

براساس شایعات و افشاگری‌های پیشین، سامسونگ تصمیم دارد تا گلکسی S24 FE را در دو نسخه با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ روانه بازار کند که هردو دارای نمایشگر تخت ۶.۶۵ اینچی و بدنه‌ای به ابعاد ۸ × ۷۷ × ۱۶۲ میلیمتر هستند. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی کم‌رنگ، سبز کم‌رنگ و زرد عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید