۱۲ بازی‌ برتر برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 
۱۲ بازی‌ برتر برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 

۱۲ بازی‌ برتر برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۴

امین باقری
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 21:01
15 بازی‌ برتر برای کسب درآمد در سال 2024

در این مقاله قصد داریم چند بازی‌ برتر برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۴ معرفی کنیم. امروزه که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان زمان زیادی را صرف استفاده از تلفن‌های هوشمند خود می‌کنند، اپلیکیشن‌های بازی به یکی از روش‌های محبوب برای گذراندن وقت تبدیل شده‌اند.

بر این اساس، خوب است که بدانید شما می‌توانید با بازی کردن پول واقعی به صورت واریز نقدی به حساب بانکی خود، کارت‌های هدیه آمازون یا پول در حساب پی‌پال خود کسب کنید. اگرچه مقدار درآمد شما ممکن است متفاوت باشد، بهتر است که چیزی برای زمانی که صرف می‌کنید دریافت کنید.

اگر به دنبال بهترین بازی‌ها برای کسب درآمد واقعی هستید، نیازی به گشتن در اپ استورهای مختلف ندارید، زیرا برخی از بهترین گزینه‌ها همین جا آورده شده‌اند. اگر از بازی کردن و رقابت برای کسب امتیاز بالاتر در برابر حریفان با مهارت مشابه لذت می‌برید، دیگر نیازی به جستجو ندارید زیرا مهارت‌های شما می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت درآمد کسب کنید. در این مقاله نگاهی به چند تا از بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که پول واقعی می‌پردازند می‌اندازیم.

بازی‌‌ های برتر برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۴

۱. Bubble Cash

دانلود Bubble Cash از اپ استور اپل رایگان است. در این بازی، درست مانند دیگر بازی‌های پازل حبابی، سه حباب هم‌ رنگ را با هم جور می‌کنید تا زمانی که هیچ‌ یک باقی نماند. با این که خود بازی رایگان است، به جز چند مسابقه که جواهرات درون بازی را قبول می‌کنند.

بازی‌های حباب ترکاندن معمولا سرگرم‌کننده، آرامش‌بخش و کمی اعتیادآور هستند. اگر قصد دارید زمان خود را صرف ترکاندن حباب‌های رنگارنگ کنید، بهتر است در حین انجام این کار درآمد نیز کسب کنید، نه؟ وقتی جایزه نقدی می‌برید، می‌توانید آن را از طریق پی‌پال یا اپل پی نقد کنید.

Bubble Cash در فروشگاه اپل امتیاز ۴.۶ از ۵ ستاره را کسب کرده و در رده شماره ۴ بازی‌های کسب درآمد قرار دارد. منتقدان آن را “آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده” توصیف می‌کنند، اگرچه برخی اشاره کرده‌اند که کسب پول نقد دشوار است. برای کسب پول، باید اول برای ورود به مسابقات در برابر دیگر بازیکنان هزینه‌ای پرداخت کنید.

۲. Mistplay

Mistplay یک اپلیکیشن رایگان است که به کاربران امکان این را می‌دهد که با بازی کردن جوایز کسب کنند. بازیکنان unit جمع‌آوری کرده و می‌توانند از آن‌ها برای دریافت کارت‌های هدیه مخصوص خرده‌فروشان بزرگ مانند آمازون و گوگل پلی استفاده شوند. عضویت در این اپلیکیشن رایگان است و کاربران می‌توانند با بازی‌های مورد علاقه خود امتیاز جمع کنند. هر چه بیشتر بازی کنید، unit بیشتری می‌توانید کسب کنید.

۳. ۸ Ball Strike

اگر علاقه‌مند به بازی بیلیارد و به دنبال راه جدیدی برای لذت بردن از این بازی هستید، ۸ Ball Strike را در نظر بگیرید. این بازی یک روش منحصربه فرد برای بازی بیلیارد به شما ارائه می‌دهد و سیستم قوانین مبتنی بر مهارت عدالت و دقت در مسابقه را تضمین می‌کند.

بازیکنان با رقابت کردن الماس کسب می‌کنند که می‌توانند برای پرداخت هزینه ورود به بازی‌هایی با جوایز نقدی استفاده شوند. علاوه بر این، مسابقات ۵ تا ۱۰ نفره برای بازیکنانی که می‌خواهند مهارت‌های خود را در برابر دیگران آزمایش کنند، موجود هستند. هر چه رتبه شما بالاتر باشد، پتانسیل درآمد شما برای جوایز نقدی و پاداش‌ها بیشتر خواهد بود.

۴. Swagbucks 

Swagbucks یک اپلیکیشن و وب‌سایت است که به شما برای فعالیت‌هایی مانند بازی کردن، جستجوی وب، تماشای ویدیوها، شرکت در نظرسنجی‌ها و استفاده از کوپن‌ها پاداش می‌دهد. Swagbucks فرصت‌های مختلفی برای کسب درآمد فراهم می‌کند، بنابراین فقط محدود به بازی کردن نیستید. می‌توانید زمانی که جوایز شما به ۲۵ دلار رسید، آن را به پی‌پال نقد کنید. اما اگر برای تبدیل جوایز خود به کارت هدیه، فقط به ۳ دلار نیاز دارید.

بسیاری از مردم Swagbucks را به عنوان یک اپلیکیشن خرید می‌شناسند که به شما کمک می‌کند برای خرید یا جستجو در وب پول نقد کسب کنید. اما بازی کردن نیز یک گزینه می‌باشد. از همه مهمتر، بازی‌ها رایگان هستند و شامل همه چیز از بازی‌ها تا پازل‌ها می‌شوند. اما باید در نظر داشته باشید که برخی از بازی‌ها مهلتی محدود برای تکمیل مراحل و کسب درآمد دارند، بنابراین حتماً جزئیات را با دقت بخوانید.

۵. Rewarded Play

Rewarded Play یک اپلیکیشن اندرویدی است که با انجام بازی‌های محبوب، کارت هدیه مخصوص خرده‌فروشان مانند آمازون و والمارت جایزه می‌دهد. برای شروع کسب درآمد، اپلیکیشن را دانلود کنید، بازی‌ کنید و پاداش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از کسب پاداش‌، کارت‌های هدیه خود را ظرف ۴۸ ساعت دریافت خواهید کرد.

۶. Cash’em All 

اپلیکیشن Cash’em All به کاربران برای بازی کردن در دستگاه‌های اندروید کارت‌های هدیه و پول نقد جایزه می‌دهد. این اپلیکیشن مجموعه گسترده‌ای از بازی‌ها را ارائه می‌دهد که با سکه‌های مختلف هر کدام، می‌توان جایزه دریافت کرد. همچینن می‌توانید با معرفی دوستان خود جوایز اضافی کسب کنید.

دانلود این اپلیکیشن رایگان است اما در حال حاضر فقط بر روی دستگاه‌های اندروید موجود است.

۷. InboxDollars

InboxDollars روش‌های مختلفی را برای کسب پاداش نقدی برای کارهایی که معمولا به صورت آنلاین انجام می‌دهید، ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بازی‌های آرکید انجام دهید، در نظرسنجی‌ شرکت کنید، ویدیو تماشا کنید و وظایف ساده دیگری را تکمیل کنید تا پول نقد کسب کنید.

این پلتفرم برای کاربران جدید حداقل برداشت نقدی ۱۵ دلاری دارد. از آن به بعد، شما می‌توانید هر بار که ۱۰ دلار کسب می‌کنید، پول نقد برداشت کنید. InboxDollarsبا بیش از ۸۰ میلیون دلار پاداش پرداخت شده از سال ۲۰۰۰ میلادی، ممکن است یک گزینه خوب برای کسب درآمد آنلاین باشد و برای اندروید، iOS یا کامپیوتر در دسترس است. شما می‌توانید سپرده‌های پی‌پال یا کارت‌های هدیه کسب کنید.

مانند بازی Swagbucks، این یک سرویس است که در آن شما کد معرف خود را برای پول نقد، جوایز، کارت‌های هدیه و سایر پاداش‌ها به اشتراک می‌گذارید.

۸. Block Blitz

اگر به بازی تتریس علاقه دارید، حتما ساعت‌ها با بازی Block Blitz وقت خود را هدر دهید. اما خبر خوب این است که می‌توانید در حالی که بلوک‌های رنگی کوچک را روی صفحه خود می‌چینید، پول نقد کسب کنید، پس در واقع وقت خود را هدر نمی‌دهید!

این بازی محصول شرکت Skillz برای اندروید و iOS در دسترس است و میانگین امتیاز ۴.۵ و ۴.۶ را کسب کرده است. همچنین احتمالا خاطرات بازی تتریس و ماریو قدیمی را برای شما زنده کند. بازی کردن آن نیز رایگان است.

۹. Wealth Words

آیا به بازی روزانه Wordle معتاد شده‌اید؟ چرا از طریق Wealth Words پول به دست نیاورید؟ این بازی نقدی که بر روی اندروید، iOS و کامپیوترها موجود است، با سرنخ‌ دادن به شما کمک می‌کند تا معماهای کلمه‌ای را حل کنید.

شما می‌توانید با یافتن سریع‌ترین راه حل در معماهای جدولی و غیره، برای جوایز نقدی رقابت کنید. همچنین یک بازی مشابه Wordle به نام Wordoku و موارد دیگر نیز وجود دارد. شما می‌توانید از طریق پی‌پال پول نقد خود را برداشت کنید و حداقل مبلغ برداشت ۲۰ دلار است.

۱۰. Brain Battle 

BrainBattle هیچ خرید درون‌برنامه‌ای ندارد و از پی‌پال استفاده می‌کند، که آن را به یکی از بهترین بازی‌هایی تبدیل می‌کند که به شما به صورت آنی پول پرداخت می‌کند. شما همچنین شانس بردن جوایز بزرگ در مسابقات هفتگی را دارید.

این بازی فقط از طریق یک اپلیکیشن در دسترس است، اما اگر از چالش‌های ریاضی و بازی‌های آموزشی لذت می‌برید، BrainBattle گزینه‌ای عالی می‌باشد. شما می‌توانید پول نقد خود را از طریق پی‌پال دریافت کنید یا در صورت تمایل، وارد قرعه‌کشی‌های جوایز هفتگی شوید.

۱۱. QuickRewards

با برنامه QuickRewards نه تنها می‌توانید پول به دست آورید، بلکه پرداخت‌ها به‌طور آنی به حساب Cash App شما انجام می‌شود. در این پلتفرم حداقل مبلغ برداشت ۰.۰۱ دلار است. شما می‌توانید با انجام نظرسنجی‌، تماشای ویدیو، خرید آنلاین یا تکمیل پیشنهادات، پول نقد کسب کنید.

QuickRewards همچنین گزینه‌های پرداختی مانند کارت‌های هدیه فروشگاهی برای حدود ۵۰ خرده‌فروشی و رستوران ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که پاداش برای بازی‌ها بسیار کم است و این روش درآمدزایی آنقدر مؤثر نیست، اما برای کسب مقداری پول اضافی عالی است. QuickRewards مجموعه بزرگی از بازی‌ها مانند Trivia، Mahjong، Crosswords و Match-3 را ارائه می‌دهد و گزینه‌های برداشت از طریق پی‌پال و کارت‌های هدیه را دارد.

۱۲. Fruit Frenzy 

شما می‌توانید بازی Fruit Frenzy را از طریق اپلیکیشن Pocket7Games محصول AviaGames بازی کنید. این بازی برای گیمرهای موبایلی که از جور کردن میوه‌ها لذت می‌برند، مناسب است. هدف شما این است که تکه‌های میوه را با هم جور دهید تا صفحه را در کمترین زمان ممکن خالی کنید.

بازیکنان بر اساس سطح مهارت با یکدیگر مطابقت داده می‌شوند تا جوایز مختلفی کسب کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید