نسخه بعدی اپل واچ SE از مواد پلاستیکی ساخته می‌شود - تکفارس 
نسخه بعدی اپل واچ SE از مواد پلاستیکی ساخته می‌شود - تکفارس 

نسخه بعدی اپل واچ SE از مواد پلاستیکی ساخته می‌شود

امین باقری
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - 19:09
اپل واچ SE

بنابر گزارش‌ها، اپل در حال آماده‌سازی نسخه بعدی اپل واچ SE است که احتمالا در طراحی آن از پلاستیک سخت استفاده خواهد کرد.

این به‌روزرسانی که انتظار می‌رود همراه با خط تولید آیفون ۱۶ رونمایی شود، هدف دارد ساعت را برای کاربران جوان ارزان‌تر و تا حدودی جذاب‌تر کند. استفاده از مواد پلاستیکی می‌تواند به شرکت امکان تنوع بخشیدن به ظاهر ماژول‌های جدید را بدهد، که با رنگ‌بندی فعلی و معمولا کمرنگ اپل واچ در تضاد است.

اپل واچ SE بخشی از استراتژی اپل برای ارائه یک گزینه مقرون به صرفه‌تر، بدون از دست دادن بخش زیادی از عملکردهای اصلی آن بوده است. مدل اصلی که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، نمایشگر و بدنه مشابه سری ۶ داشت اما برخی ویژگی‌ها مانند نمایشگر همیشه روشن و پشتیبانی از ECG را نداشت. در حالی که مدل ۲۰۲۲ از پردازنده مشابه سری ۸ بهره برد و از بدنه ترکیبی نایلونی استفاده کرد، اما دارای جدیدترین قابلیت‌های سلامتی نبود.

نسخه بعدی اپل واچ SE از مواد پلاستیکی ساخته می‌شود - تکفارس 

طبق گزارش اخیر مارک گورمن، نسخه بعدی واچ SE ممکن است دارای بدنه پلاستیکی سخت جدیدی باشد که انتظار می‌رود هزینه‌های تولید را کاهش دهد. این تغییر می‌تواند ارائه مجموعه‌ای گسترده‌تر از رنگ‌ها را ممکن سازد و ساعت را برای مخاطبان جوان‌تر که ممکن است طراحی‌های شاد‌ را ترجیح دهند، جذاب‌تر کند.

با عرضه این به‌روزرسانی مورد انتظار، اپل می‌تواند با عدم تغییر قیمت فعلی واچ SE که ۲۴۹ دلار است، قابلیت‌های جدید مانند پشتیبانی از ECG یا نمایشگر همیشه روشن را اضافه کند، یا با حفظ قابلیت‌های موجود، آن را مقرون به صرفه‌تر کند. توجه داشته باشید که این شایعه هنوز تایید نشده است، پس انتظارات خود را بالا نبرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید