بلومبرگ: امسال مک‌بوک پرو، آی‌مک و مک‌مینی با تراشه M4 عرضه می‌شوند - تکفارس 
بلومبرگ: امسال مک‌بوک پرو، آی‌مک و مک‌مینی با تراشه M4 عرضه می‌شوند - تکفارس 

بلومبرگ: امسال مک‌بوک پرو، آی‌مک و مک‌مینی با تراشه M4 عرضه می‌شوند

محمدامین حیدری
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - 16:05
مک‌بوک پرو تراشه M4

طبق ادعای مارک گورمن از رسانه بلومبرگ، اپل تصمیم دارد در اواخر سال میلادی جاری از برخی محصولات سری مک مانند مک‌بوک پرو، آی‌مک و مک‌مینی با تراشه M4 رونمایی کند.

او همچنین به معرفی مدل جدید مک‌بوک ایر، مک استودیو و مک پرو با تراشه M4 در سال ۲۰۲۵ اشاره کرده است. آخرین به‌روزرسانی مک‌بوک پرو و آی‌مک همزمان با معرفی تراشه M3 اپل در اکتبر سال میلادی گذشته انجام شد. اپل در آن زمان از رنگ مشکی مک‌بوک پرو و مدل ارزان‌تر آن رونمایی کرد؛ در حالی که آی‌مک ۲۴ اینچی تقریبا تغییری نکرده بود و مجیک ماوس، مجیک ترک‌پد و مجیک کیبورد نیز همچنان از پورت لایتنینگ برخوردار بودند.

اما اکنون یک اینسایدر خوش‌نام پیش‌بینی کرده که اپل در به‌روزرسانی امسال از برخی محصولات سری مک با تراشه M4 رونمایی خواهد کرد. او همچنین به احتمال معرفی یکی از مک‌های این شرکت با طراحی جدید اشاره کرده است که می‌تواند مک‌بوک پرو باشد زیرا برای آخرین‌بار در سال ۲۰۲۲ با طراحی مربوط به سال ۲۰۱۹ به‌روز شده بود.

از سوی دیگر، این دستگاه ممکن است مک‌مینی باشد زیرا اپل از سال ۲۰۱۰ تغییری در طراحی آن اعمال نکرده است. انتظار می‌رود که نسخه M4 محصولات مک اپل با قدرت پردازشی بالا و تغییرات احتمالی در طراحی خود، کاربران را شگفت‌زده کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید