شیائومی: راه آسانی برای حذف تبلیغات از گوشی‌های ما وجود ندارد - تکفارس 
شیائومی: راه آسانی برای حذف تبلیغات از گوشی‌های ما وجود ندارد - تکفارس 

شیائومی: راه آسانی برای حذف تبلیغات از گوشی‌های ما وجود ندارد

محمدامین حیدری
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - 11:48
حذف تبلیغات گوشی‌های شیائومی

در حالی که شایعات قبلی نشان می‌دادند شیائومی در حال کار روی قابلیت جدیدی برای حذف تبلیغات از گوشی‌های خود است، اکنون این شرکت رسما این موضوع را رد کرده است.

شرکت شیائومی به ساخت گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه با امکانات فراوان شهرت دارد اما کاربران معمولا از نمایش تبلیغات در رابط کاربری آن‌ها ناراضی هستند. اکنون شیائومی در ارتباط با این مسئله تائید کرده که قصد ندارد امکان حذف آسان تبلیغات سیستمی در گوشی‌های خود را فراهم کند. این شرکت در ادامه افزوده است که برنامه‌ای برای افزودن یک دکمه جهت غیرفعالسازی تبلیغات را ندارد زیرا کاربران کمی از آن استفاده خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر حذف تبلیغات در گوشی‌های شیائومی نیازمند انجام مراحل پیچیده‌ای است که شامل پیدا کردن اپلیکیشن MSA در تنظمیات و همچنین خاموش کردن تبلیغات در برنامه‌هایی همچون File Manager ،Music و Download می‌باشد. این شرکت چینی تصمیم دارد تا تجربه کاربری دستگاه‌های خود را با کاهش تعداد اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده و صفحات لاگین برای نمایش محتوا بهبود بخشد که می‌تواند موجب کم‌تر شدن بدافزارها شود.

با این حال، عدم وجود یک دکمه برای حذف تبلیغات در تنظمیات گوشی موجب ناامیدی بسیاری از کاربرانی خواهد شد که به دنبال راه حلی آسان برای رهایی از تبلیغات آزاردهنده در گوشی‌های خود هستند. باید ببینیم که شیائومی در آینده موضع خود را درباره این موضوع تغییر خواهد داد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید