خرید باتری یو پی اس و بررسی موارد تاثیرگذار بر عمر آن - تکفارس 
خرید باتری یو پی اس و بررسی موارد تاثیرگذار بر عمر آن - تکفارس 

خرید باتری یو پی اس و بررسی موارد تاثیرگذار بر عمر آن

تکفارس
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - 00:24
خرید باتری یو پی اس و بررسی موارد تاثیرگذار بر عمر آن - تکفارس 

در صورتی که شما قصد خرید باتری یو پی اس را دارید شاید برایتان مهم باشد که بدانید چه مواردی، بر عمر این دستگاه تاثیرگذار هستند. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با این موضوع هستید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه مقاله را مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی در مورد آن به دست بیاورید:

خرید باتری یو پی اس.

موارد مهم در رابطه با خرید باتری یو پی اس و تاثیر شرایط محیطی بر روی عمر آن

به طور کلی در رابطه باتری یو پی اس باید بگوییم که اگر شما قصد خرید آن را دارید، حتماً باید شرایط محیطی را به طور جدی در نظر بگیرید. این شرایط بر روی عمر باتری یو پی اس تاثیر بسیار زیادی دارند. اگرچه برخی از انواع باتری یو پی اس در درون خود مایعاتی را دارند، اما سطح بیرونی آنها کاملاً نسبت به مایعات مختلف آسیب‌پذیر می‌باشد. پس شما باید این نوع باتری‌ها را در محیطی با کمترین میزان رطوبت قرار دهید، بدین صورت عمر آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

بررسی تعداد دفعات شارژ باتری های یو پی اس

یکی دیگر از نکاتی که باید پیش از خرید باتری یو پی اس بدانید، این است که تعداد دفعاتی که باتری مورد نظر شارژ می‌شود نیز بر روی عمر آن تاثیر بسیار زیادی دارد. در حالت کلی اگر باتری مورد نظر به طور صحیح شارژ شود و تعداد دفعات آن به حداقل برسد، قطعاً عمر آن افزایش پیدا خواهد کرد. به صورت کلی انواع مختلف باتری یو پی اس بین ۲ تا ۴ سال عمر می‌کنند، اما اگر شما آنها را به طور صحیح شارژ کنید، قطعاً بیشتر از ۴ سال عمر خواهند کرد.

خرید باتری یو پی اس و بررسی موارد تاثیرگذار بر عمر آن - تکفارس 

شارژ باتری یو پی اس.

تاثیر دمای محیط بر روی عمر باتری یو پی اس

یکی دیگر از مواردی که بر روی عمر باتری یو پی اس نیز تاثیر می‌گذارد تاثیر دمای محیطی که باتری درون آن قرار دارد می‌باشد. به طور کلی بهترین دما برای فعالیت باتری‌های یو پی اس بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد می‌باشد، در غیر این صورت اگر دمای محیط مورد نظر کمتر و یا بیشتر از حد مجاز باشد، یک سری مشکلات را برای آن به وجود خواهد آورد. پیشنهاد ما این است که از یک خنک کننده و تهویه مناسب برای محیطی که باتری درون آن قرار دارد، استفاده کنید. بدین صورت در هنگام فعالیت باتری، دمای آن بیشتر از حد مجاز نمی‌شود.

بهترین وب سایت برای خرید باتری UPS

در صورتی که شما عزیزان قصد خرید باتری UPS را دارید و یا به طور کلی می‌خواهید از قیمت باتری یو پی اس و دستگاه یو پی اس اطلاع داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به وب سایت دیجی یو پی اس مراجعه کنید. این وب سایت بهترین مرجع برای فروش باتری یو پی اس می‌باشد و شما می‌توانید با خیالی راحت با این گروه همکاری کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید