سری آیفون 17 به دوربین سلفی قویتری مجهز می‌شود - تکفارس
سری آیفون 17 به دوربین سلفی قویتری مجهز می‌شود - تکفارس

سری آیفون ۱۷ به دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

امین باقری
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 17:58
سری آیفون 17 به دوربین سلفی قویتری مجهز می‌شود - تکفارس

تمام مدل‌های سری آیفون ۱۵ دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دارند، اما به نظر می‌رسد که اپل با سری آیفون ۱۷ در سال ۲۰۲۵ تغییراتی ایجاد کند.

طبق یک یادداشت تحقیقاتی به دست آمده از تحلیلگر اپل، جف پو، این تحلیلگر معتقد است که هر چهار مدل سری آیفون ۱۷ دارای دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی خواهند بود. گفته می‌شود این دوربین شامل شش عنصر لنز پلاستیکی است.

جزئیات دیگری (مانند اندازه سنسور، اندازه پیکسل) ذکر نشده، اما این می‌تواند یک ارتقاء بسیار کاربردی باشد. بسیاری از گوشی‌ها دوربین‌های سلفی با میدان دید وسیع (ایده‌آل برای عکس‌های گروهی) ارائه می‌دهند، اما همچنین به شما این قابلیت را می‌دهند که برای عکس‌های سلفی معمولی‌تر آن را برش دهید. بنابراین دوربین سلفی با وضوح بالاتر می‌تواند عکس‌های سلفی با جزئیات بیشتر خلق کند.

دوربین سلفی با وضوح بالاتر همچنین می‌تواند عکس‌های کم‌نور بهبود یافته از طریق ترکیب پیکسل‌ها ایجاد کند. اگرچه عکس پیکسل‌بندی شده ۲۴ مگاپیکسلی معادل یک عکس ۸ مگاپیکسلی است.

این بالاترین وضوح دوربین سلفی مشاهده شده در میان گوشی‌های هوشمند نیست، زیرا قبلا گوشی‌هایی با دوربین‌های سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، ۴۰ مگاپیکسلی و حتی ۵۰ مگاپیکسلی هم دیده‌ایم. سامسونگ به خصوص یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی در گوشی‌های اولترای خود قرار داد. اما از آن زمان گلکسی S24 اولترا به لنز ۱۲ مگاپیکسلی بازگشته است. بنابراین کنجکاویم ببینیم اندازه مطلوب مگاپیکسل برای دوربین‌های سلفی چه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید