گوشی پوکو M6 پلاس با مشخصات جالب و قیمت ارزان معرفی شد - تکفارس 
گوشی پوکو M6 پلاس با مشخصات جالب و قیمت ارزان معرفی شد - تکفارس 

گوشی پوکو M6 پلاس با مشخصات جالب و قیمت ارزان معرفی شد

محمدامین حیدری
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - 13:27
پوکو M6 پلاس

شیائومی سرانجام از گوشی پوکو M6 پلاس با قیمت زیر ۲۰۰ دلار رونمایی کرد که از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ AE و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی ششمین عضو از خانواده M6 محسوب می‌شود و به باتری ۵,۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی مجهز شده است. پوکو M6 پلاس از نمایشگر LCD با اندازه ۶.۷۹ اینچی و رزولوشن +FHD برخوردار است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

پوکو M6 پلاس

گوشی نام‌برده علاوه‌بر بهره‌مندی از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ با قابلیت ترکیب پیکسل ۹ در ۱ و گشودگی دیافراگم f/1.75، دارای یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز می‌باشد. پوکو محصول جدید خود را به رابط کاربری HyperOS برپایه اندروید ۱۴ مجهز کرده و وعده انتشار دو آپدیت اندروید و چهار به‌روزرسانی امنیتی را برای آن داده است.

از ویژگی‌های دیگر پوکو M6 پلاس می‌توان به جک هدفون، پورت IR و اسلات هیبریدی دو سیم‌کارت با قابلیت افزودن کارت microSD اشاره کرد. این محصول در سه رنگ بنفش، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود که نسخه‌های ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۱۲۸ گیگابایتی آن به ترتیب با قیمت ۱۳,۴۹۹ روپیه (۱۶۱ دلار) و ۱۴,۴۹۹ روپیه (۱۷۳ دلار) در کشور هند قابل خریداری هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید