عرضه قابلیت Circle To Search کروم برای دسکتاپ - تکفارس
عرضه قابلیت Circle To Search کروم برای دسکتاپ - تکفارس

قابلیت محبوب Circle To Search به نسخه دسکتاپ گوگل کروم اضافه شد

امین باقری
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 16:02
قابلیت Circle To Search گوگل کروم

گوگل کروم قابلیت محبوب Circle To Search را که قبلا محدود به دستگاه‌های موبایل بود، برای کاربران رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌کند.

با این قابلیت که در گوشی‌های پیکسل و سری سامسونگ گلکسی S24 موجود است، اکنون می‌توانید با کشیدن یک دایره دور هر قسمت از تصویر یا اسکرین‌شات (مانند یک کیف مسافرتی، کفش‌ یا گوشی) جستجوهای تخصصی انجام دهید. گوگل کروم به زودی این قابلیت را برای کاربران ویندوز و مک او اس عرضه خواهد کرد.

این قابلیت اوایل امسال با سری گلکسی S24 معرفی شد و سپس به بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندروید و پس از آن به آیفون‌ها از طریق میانبر گوگل لنز راه یافت. به‌روزرسانی‌های اخیر نشان می‌دهد که قابلیت Circle To Search اکنون برای کاربران دسکتاپ نیز در دسترس خواهد بود.

قابلیت Circle to Search اکنون با میانبر جدید گوگل لنز برای هر دو سیستم‌های کروم و کروم‌بوک‌ در دسترس می‌باشد. شما قادر هستید با کلیک بر روی دکمه جدیدی که به نوار آدرس اضافه شده است، یک خط فرمان ایجاد کرده و منطقه انتخاب شده را به صورت آنلاین از طریق گوگل لنز اسکن کنید.

پس از چندین ماه آزمایش، این قابلیت اکنون برای کاربران نسخه بتای ChromeOS 127 و Chrome 128 قابل دسترس است. گوگل آن را به طور رسمی داخل پنجره New Features in Chrome قرار داده و آن را از حالت پنهان بودن خارج کرده است.

اگر از کاربران گوگل کروم هستید، به زودی می‌توانید از ویژگی Circle to Search گوگل لنز بر روی هر پلتفرمی بهره ببرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید