ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس معرفی شدند - تکفارس 
ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس معرفی شدند - تکفارس 

ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس معرفی شدند

افشین نوری
۹ مرداد ۱۴۰۳ - 17:45
ریلمی ۱۳ پرو

دو گوشی جدید ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس امروز رونمایی شدند. این دو گوشی دارای مشخصات قدرتمندی هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

هر دو گوشی ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی خمیده‌ AMOLED با وضوح +FullHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند و حداکثر روشنایی آن‌ها به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد.

در داخل این گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ در کنار حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده شده است. همچنین برای خنک‌سازی از یک سیستم خنک‌کننده ۹ لایه‌ای شامل محفظه بخار به مساحت ۴۵۰۰ میلی‌مترمربع بهره گرفته شده است.

در پنل پشتی ریلمی ۱۳ پرو پلاس یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور LYT-701 سونی و لرزشگیر اپتیکال در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابر وجود دارد و دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی است.

 گوشی ریلمی ۱۳ پرو نیز دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور LYT-600 سونی و لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

ریلمی ۱۳ پرو

هر دو گوشی جدید ریلمی از استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر آب و نفوذ گردوغبار پشتیبانی می‌کنند و هر دو دارای باتری بزرگ ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. مدل پرو از شارژ سریع  ۴۵ واتی SuperVOOC و مدل پرو پلاس از شارژ سریع ۸۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند.

ریلمی ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 را اجرا می‌کنند و ۲ آپدیت اندروید و ۳ سال بسته امنیتی را دریافت خواهند کرد.

این دو گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، درگاه USB-C، اسپیکرهای استریو، اتصال ۵G و وای‌فای ۶ با پشتیبانی از دو سیم‌کارت هستند.

ریلمی ۱۳ پرو

قیمت ریلمی ۱۳ پرو برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۳۱۹ دلار تعیین شده است و نسخه‌های ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۳۴۹ و ۳۸۲ دلار قیمت دارند.

قیمت ریلمی ۱۳ پرو پلاس نیز برای سه نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی، ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب ۳۹۹، ۴۱۹ و ۴۳۹ دلار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید