قابلیت ری اکشن با دو ضربه به واتساپ می‌آید - تکفارس 
قابلیت ری اکشن با دو ضربه به واتساپ می‌آید - تکفارس 

قابلیت ری اکشن با دو ضربه به واتساپ می‌آید

امین باقری
۹ مرداد ۱۴۰۳ - 12:08
ری اکشن با دو ضربه واتساپ

واتساپ در حال آماده‌ شدن برای معرفی یک قابلیت جدید است: ری اکشن به پیام‌ها با دو ضربه. این قابلیت مدت‌هاست که در پیام‌های دایرکت اینستاگرام وجود دارد و واتساپ آن را از دیگر دارایی متا قرض خواهد گرفت.

این قابلیت در حال حاضر در اندروید آزمایش شده و با آخرین نسخه بتا ارائه می‌شود. برای استفاده از آن، باید عضو کانال بتای واتساپ برای اندروید باشید که می‌توانید از طریق لیست آن در پلی استور به آن بپیوندید. البته اگر جای خالی وجود داشته باشد، چراکه معمولا این طور نیست.

همانطور که از نامش پیداست، این قابلیت جدید به شما اجازه می‌دهد با دو ضربه سریع به هر پیامی ری اکشن بفرستید. شما می‌توانید به عکس‌ها، ویدیوها و گیف‌ها مستقیما از صفحه پلیر ری اکشن نشان دهید. با تنها دو ضربه روی یک پیام برای ری اکشن گذاشتن، شما چند میلی ثانیه نیز در وقت صرفه‌جویی می‌کنید، وقتی که معمولا برای لمس طولانی پیام و سپس انتخاب کردن ری اکشن صرف می‌شود.

دقیقا مانند اینستاگرام، نتیجه دو ضربه بر روی یک پیام ایموجی قلب خواهد بود. اگر می‌خواهید با ایموجی دیگری ری اکشن نشان دهید، هنوز باید به مدت طولانی نگه داشته تا صفحه ری اکشن‌ها باز شود و از آنجا انتخاب کنید.

قابل توجه است که هیچ راهی برای غیر فعال کردن قابلیت دو ضربه وجود نخواهد داشت و این احتمال دارد برای برخی کاربران که ممکن است به طور تصادفی هنگام مرور تاریخچه چت خود به پیام‌های قدیمی ری اکشن بفرستند، مشکل‌ساز شود.

اکنون که این قابلیت در نسخه بتا است، انتظار می‌رود که در هفته‌ها یا ماه‌های آینده برای همه کاربران عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید