به‌روزرسانی برنامه‌های سامسونگ پیش از عرضه One UI 7 - تکفارس
به‌روزرسانی برنامه‌های سامسونگ پیش از عرضه One UI 7 - تکفارس

ببینید: تصاویر رابط کاربری One UI 7 منتشر شد

امین باقری
۸ مرداد ۱۴۰۳ - 17:43
بتای One UI 7

برنامه بتای One UI 7 سامسونگ امروز (۲۹ جولای) راه‌اندازی می‌شود و به نظر می‌رسد سامسونگ در حال به‌روزرسانی برخی از برنامه‌ها پیش از عرضه این نرم‌افزار می‌باشد.

به گزارش کاربری به نام Gerwin van Giesen در توییتر، او برنامه ساعت بازطراحی‌شده (نسخه ۱۲.۴.۰۰.۹) را در سرور توسعه‌دهنده سامسونگ مشاهده کرده و سپس آن را در سایت APKMirror بارگذاری کرده است. کاربری دیگر در ردیت پس از نصب این برنامه جدید، اسکرین‌شات‌های آن را در اینترنت به اشتراک گذاشته است. در تصاویر زیر تفاوت One UI 7 (ردیف اول) با نسخه One UI 6 (ردیف دوم) را مشاهده می‌کنید.

در اینجا، ما می‌توانیم به برخی از ویجت‌های قابل مشاهده و چیزی که به نظر می‌رسد بخش اعلان‌ها باشد، نگاهی بیندازیم. به جز این، ساعت One UI 7 همچنین آیکون‌ها را به همراه زنگ هشدار، ساعت جهانی، کرونومتر و تایمر شامل می‌شود.

این تنها برنامه سامسونگ نیست که پیش از برنامه بتای One UI 7 به‌روزرسانی شده است. این کاربر توییتری مرورگر اینترنت به‌روز شده (نسخه ۲۶.۰.۸.۱) سامسونگ را نیز به اشتراک گذاشته است. تصاویر زیر را ببینید که نسخه جدید را با برنامه فعلی مقایسه می‌کند.

در ظاهر تفاوت‌های زیادی در اینجا وجود ندارد، اگرچه آیکون برنامه اینترنت سامسونگ یک تم جدید رنگی دریافت کرده است. به طور دقیقتر، سیاره روی آیکون اکنون در جهتی متفاوت مایل شده و خود آیکون رنگ تیره‌تری دارد.

در هر صورت، به احتمال زیاد در روزهای آینده برنامه‌های بیشتری توسط سامسونگ به‌روزرسانی خواهند شد تا با نسخه جدید One UI 7 همخوانی داشته باشند. شایعات و افشاگری‌ها به انواع جدید آیکون‌های برنامه، عناصر گرد شده در رابط کاربری و پنل‌های جداگانه برای تنظیمات سریع و نوار اعلان اشاره دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید