مشخصات گوشی ناتینگ فون ۲a پلاس فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی ناتینگ فون ۲a پلاس فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی ناتینگ فون ۲a پلاس فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۶ مرداد ۱۴۰۳ - 11:48
مشخصات گوشی ناتینگ فون 2a پلاس

طبق اعلام شرکت ناتینگ، گوشی ناتینگ فون ۲a پلاس مجهز به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی  7350 و پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC4 برای انجام کارهای سنگین گرافیکی خواهد بود.

شرکت ناتینگ مستقر در بریتانیا به رهبری کارل پی، سازنده گوشی‌های هوشمند تایید کرده است که جدیدترین گوشی میان رده آن‌ها به نام ناتینگ فون ۲a پلاس در تاریخ ۳۱ جولای در هند عرضه خواهد شد. این شرکت به تازگی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس برخی از جزئیات کلیدی این گوشی را نیز فاش کرده است.

طبق پست منتشر شده، گوشی ناتینگ فون ۲a پلاس از تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز بهره می‌برد. گفته می‌شود پردازنده این گوشی ۱۰ درصد سریعتر از مدل قبلی یعنی ناتینگ فون ۲a می‌باشد. این گوشی با پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC4 عرضه می‌شود که قادر به اجرای کارهای گرافیکی فشرده می‌باشد. همچنین گفته می‌شود سرعت اجرای پردازنده گرافیکی این گوشی ۳۰ درصد بیشتر از مدل قبلی خود است. گوشی ناتینگ فون ۲a  پلاس دارای ۱۲ گیگابایت رم بوده که قابل ارتقا تا ۲۰ گیگابایت می‌باشد.

به غیر از این، اطلاعات نسبتا کمی در مورد گوشی جدید وجود دارد، و حتی این افشاگری اطلاعات زیادی در مورد قابلیت‌های این گوشی ارائه نداده است. با این حال، می‌توان با بررسی مشخصات فون ۲a، تصور درستی از توانایی گوشی جدید بدست آورد. در ادامه به مشخصات مدل قبلی می‌پردازیم.

گوشی ناتینگ فون ۲a مجهز به پنل AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۱۲ (FHD+)، نرخ نوسازی ۳۰-۱۲۰ هرتزی، نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی و عمق رنگ ۱۰ بیتی است. حداکثر روشنایی این گوشی می‌تواند به ۱۳۰۰ نیت برسد. روشنایی این گوشی در حالت عادی ۷۰۰ نیت بوده و در زیر نور خورشید نیز به حداکثر ۱۱۰۰ نیت می‌رسد. گوشی ناتینگ فون ۲a دارای تنظیم بلندگوی استریو دوگانه و دو میکروفون HD است. همچنین دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در قسمت جلویی تعبیه شده است.

گوشی ناتینگ فون ۲a دارای تراشه سفارشی مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. این گوشی بر روی NothingOS 2.5 مبتنی بر اندروید ۱۴، تجربه کاربری روانی را ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید