مشخصات سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد - تکفارس
مشخصات سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد - تکفارس

مشخصات پردازنده، دوربین و باتری گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شد

امین باقری
۵ مرداد ۱۴۰۳ - 14:54
مشخصات سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد - تکفارس

افشاگری به نام Digital Chat Station جزئیات اولیه‌ای درباره‌ی گوشی پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی S25 اولترا، فاش کرده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که S25 اولترا، همانطور که انتظار میرفت اولین دستگاه سامسونگ خواهد بود که از نسل چهارم تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ بهره می‌برد.

در مورد دوربین این گوشی نیز انتظار می‌رود که این شامل یک حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به همراه یک لنز زوم ۳ برابری و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ ۵ برابری باشد. این سیستم تقریبا مشابه گلکسی S24 اولترا است، با این وجود که هنوز درباره لنز چهارم و اینکه آیا سامسونگ تعداد مگاپیکسل‌های لنزهای زوم خود را نسبت به مدل قبلی افزایش خواهد داد یا خیر، ابهاماتی وجود دارد.

این اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که ظرفیت باتری و قابلیت‌های شارژ تغییری نخواهند کرد. شایعات حاکی از آن است که S25 اولترا دارای حداقل ظرفیت باتری ۴۸۵۵ میلی‌آمپر ساعت یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت معمولی با سرعت شارژ ۴۵ وات خواهد بود.

بنابر گزارش‌های متعدد، گوشی‌های مجهز به نسل چهارم تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ به دلیل مصرف بالای انرژی، افزایش ظرفیت باتری را در اولویت قرار خواهند داد. به عنوان مثال، انتظار می‌رود که گوشی آینده اپو Find X7 دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد. با این حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال حاضر برنامه‌ای برای ارتقای مشابه ندارد.

به هر حال، انتظار می‌رود که گلکسی S25 اولترا با رابط کاربری One UI 7 بر پایه‌ی اندروید ۱۵ عرضه شود. علاوه بر این، افشای ماه گذشته نشان داد که S25 اولترا با ضخامت ۸.۴ میلی‌متری در مقایسه با ضخامت ۸.۶ میلی‌متری مدل قبلی یعنی S24 اولترا باریک‌تر خواهد بود.

با این که این تفاوت اندازه جزئی به نظر می‌رسد، این گزارش اطمینان می‌دهد که سامسونگ صرفا به خاطر باریک بودن گوشی، از ارتقای قابلیت‌های دوربین خود نمی‌گذرد. افشای اخیر از Digital Chat Station نیز تا حدود زیادی این ادعا را تأیید می‌کند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که S25 اولترا طراحی تیز گوشه‌های S24 اولترا را اتخاذ نکند و احتمالا طراحی منحنی‌تری شبیه به S23 اولترا و S22 اولترا داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید