مشخصات مدل فوق باریک آیفون ۱۷ فاش شد - تکفارس 
مشخصات مدل فوق باریک آیفون ۱۷ فاش شد - تکفارس 

مشخصات مدل فوق باریک آیفون ۱۷ فاش شد

محمدامین حیدری
۴ مرداد ۱۴۰۳ - 12:53
مدل فوق باریک آیفون 17

به تازگی یک تحلیلگر معتبر به نام مینگ‌چی‌کو، ضمن اشاره به وجود یک مدل فوق‌ باریک (اسلیم) در سری آیفون ۱۷، مشخصات احتمالی آن را فاش کرده است.

به ادعای این تحلیلگر، مدل فوق باریک آیفون ۱۷ به نمایشگر ۶.۶ اینچی با داینامیک آیلند هم‌اندازه آیفون‌های فعلی، پردازنده استاندارد A19، دوربین پشتی یگانه و یک تراشه ۵G که توسط اپل طراحی شده است، مجهز خواهد بود. او پیش‌بینی کرده که گوشی اشاره‌شده دارای قابی از جنس آلومینیوم و تیتانیوم است؛ البته درصد تیتانیوم به‌کار رفته در آن کمتر از مدل‌های پرو آیفون ۱۵ خواهد بود.

مینگ‌چی‌کو در ادامه افزوده است اگرچه سری آیفون ۱۷ شامل نسخه پلاس نمی‌باشد اما مدل فوق باریک آیفون ۱۷ جایگزین آن محسوب نمی‌شود. به گفته او، این گوشی یک مدل کاملا جدید است که مشخصه اصلی آن به جای مشخصات، طراحی خواهد بود.

باتوجه به اینکه مدل فوق باریک آیفون ۱۷ به تراشه A19 مجهز نشده است که از سوی دیگر از دوربین تکی و یک نمایشگر کوچک‌تر از آیفون ۱۵ پرو مکس بهره می‌برد و با تمرکز بر طراحی ساخته شده است، به‌نظر می‌رسد این محصول قوی‌ترین گوشی آینده اپل یا همان آیفون ۱۷ اولترا نخواهد بود.

اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که گوشی فوق باریک اپل چه جایگاهی در سری آیفون ۱۷ دارد اما با نزدیک‌شدن به زمان معرفی آن اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که اپل از سری آیفون ۱۷ در سپتامبر سال ۲۰۲۵ رونمایی کند؛ بنابراین، تا آن زمان شاهد افشای جزئیات بیشتری خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید