گوشی ردمی ۱۴C با تراشه مدیاتک در پایگاه داده IMEI رویت شد - تکفارس 
گوشی ردمی ۱۴C با تراشه مدیاتک در پایگاه داده IMEI رویت شد - تکفارس 

گوشی ردمی ۱۴C با تراشه مدیاتک در پایگاه داده IMEI رویت شد

فرزاد اسرافیلی
۴ مرداد ۱۴۰۳ - 10:27
گوشی هوشمند ردمی 14C

با فهرست شدن گوشی هوشمند ردمی ۱۴C در پایگاه داده IMEI، شیائومی خود را برای معرفی رسمی این گوشی آماده می‌کند.

گوشی ردمی ۱۴C به تازگی در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است و به نظر می‌آید کم کم باید شاهد معرفی رسمی این مدل در آینده نزدیک از سوی شیائومی باشیم. این گوشی که قبلاً با شماره مدل ۲۴۰۹BRN2CL رویت شده بود، اکنون رسماً با نام ردمی ۱۴C فهرست شده است. این یک گام بسیار بزرگ به سمت معرفی این گوشی می‌باشد. این اطلاعات توسط تیم XiaomiTime فاش شده است.

ردمی C3N، ۱۴C و C3NL دارای شماره مدل داخلی هستند و کشف اخیر آنها اهمیت این دستگاه را بیش از پیش دو چندان کرده است. طبق اطلاعات موجود در کد منبع HyperOS، ردمی ۱۴C اولین دستگاه مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو G81 خواهد بود. البته ممکن است شیائومی در نام پردازنده دچار اشتباهاتی شده باشد.

از آنجایی که ردمی ۱۳C با پردازنده هلیو G85 عرضه شده بود، این احتمال وجود دارد که شیائومی از پردازنده‌ای با نام “G81” در مدل جدید استفاده نکنند. لازم به ذکر است که این پردازنده بر پایه MT6768 ساخته شده است. این گوشی هوشمند ممکن است از پردازنده‌ای با نام هلیو G91 اولترا استفاده کند. البته تغییر نام اهمیت چندانی ندارد. در هر حالت، عملکرد ردمی ۱۴C مشابه ردمی ۱۳C خواهد بود.

همانطور که اعلام شد ردمی ۱۴C با شماره مدل ۲۴۰۹BRN2CL در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است و سایر شماره مدل‌های زیر نیز متعلق به همین گوشی هوشمند جدید است.

  • ۲۴۰۹BRN2CG
  • ۲۴۰۹BRN2CI
  • ۲۴۰۹BRN2CY
  • ۲۴۰۹BRN2CA
  • ۲۴۰۹BRN2CL
  • ۲۴۰۹BRN2CC

ردمی ۱۴C با HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی هوشمند قرار است در بازارهای بین المللی، هند و چین عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه مشخص نیست و بنابراین، باید منتظر اعلام رسمی از سوی شیائومی باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید