اولین آیفون تاشو اپل با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ از راه می‌رسد - تکفارس 
اولین آیفون تاشو اپل با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ از راه می‌رسد - تکفارس 

اولین آیفون تاشو اپل با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ از راه می‌رسد

محمدامین حیدری
۳ مرداد ۱۴۰۳ - 13:56
آیفون تاشو اپل

در حالی که سال‌هاست شایعاتی پیرامون ساخت اولین آیفون تاشو اپل از سوی رسانه‌ها به گوش می‌رسد، اکنون گزارشی تازه نشان می‌دهد این گوشی در سال ۲۰۲۶ معرفی خواهد شد.

براساس گزارش منتشرشده، اولین آیفون تاشو اپل مانند گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ از طراحی صدفی‌شکل بهره می‌برد و ظاهر آن شباهتی به گلکسی زد فولد ۶ نخواهد داشت. ظاهرا اپل در سال جاری فاز تحقیق و توسعه این دستگاه تاشو را آغاز کرده است که باتوجه به زمان توسعه دوساله برای گوشی‌های معمولی، می‌توان گفت آن را در سال ۲۰۲۶ معرفی خواهد کرد.

اولین آیفون تاشو قرار است به نمایشگر سامسونگ مجهز شود و ظاهرا قراردادی بین این شرکت کره‌ای و اپل در ارتباط با آن امضا شده است. گفته می‌شود که این محصول در حالت باز ابعادی مشابه آیفون‌های فعلی خواهد داشت که احتمالا به طول و عرض دستگاه اشاره دارد و شامل ضخامت آن نمی‌شود.

برخی از شایعات پیشین حاکی از آن بودند که اولین دستگاه تاشو اپل، یک آیپد خواهد بود اما ظاهرا این شرکت به دلیل چالش‌هایی که در بازار چین با آن‌ها مواجه خواهد شد، استراتژی خود را تغییر داده است. بدین ترتیب، آیفون تاشو اولین محصول این شرکت با طراحی تاشو خواهد بود.

با این حال، تمام موارد گفته‌شده را تا زمان معرفی این محصول از سوی اپل نمی‌توان تائید کرد زیرا گزارش‌های مربوط آیفون‌های تاشو سال‌هاست که منتشر می‌شوند اما تاکنون شاهد رونمایی از آن‌ها نبوده‌ایم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید