مشخصات دوربین سری شیائومی ۱۴T فاش شد - تکفارس 
مشخصات دوربین سری شیائومی ۱۴T فاش شد - تکفارس 

مشخصات دوربین سری شیائومی ۱۴T فاش شد

امین باقری
۳ مرداد ۱۴۰۳ - 13:03
دوربین شیائومی سری 14T

پس از معرفی مدل ردمی K70، اکنون نوبت به شیائومی سری ۱۴T و افشای مشخصات دوربین آن رسیده است.

آماده‌سازی‌ها برای عرضه شیائومی سری ۱۴T انجام شده است. شیائومی با معرفی ردمی K70 اولترا در هفته گذشته مسیر را برای سری ۱۴T هموار کرده و به زودی چندین مدل‌ جدید عرضه خواهد کرد. امروز نیز اطلاعاتی در مورد شیائومی ۱۴T فاش شده است.

شیائومی سری ۱۴T در ماه اوت راهی بازار جهانی خواهد شد

افشاگری‌ امروز، جزئیات دوربین شیائومی سری ۱۴T را آشکار می‌کند. با توجه به قابلیت‌های آن، می‌توانیم بگوییم که مدل‌های ۱۴T که مانند یک دوربین عکاسی عمل خواهند کرد، مورد تحسین قرار خواهند گرفت.

مشخصات دوربین سری شیائومی ۱۴T فاش شد - تکفارس 

شرکت شیائومی که در ردمی K70 اولترا حسگر IMX906 سونی را به کار برده بود، مدل ۱۴T پرو را که در بازار جهانی عرضه خواهد شد، به حسگری نسبتا بهتر، به عنوان آمنی‌ویژن OV50H مجهز می‌کند. ۱۴T پرو که در بخش دوربین تله‌فوتو و فوق‌ عریض از K70 اولترا پیشی خواهد گرفت، از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ SK5JN1 به عنوان دوربین تله‌فوتو استفاده می‌کند. با نگاه به این دوربین فوق‌ عریض، می‌توانیم سنسور ۱۳ مگاپیکسلی آمنی‌ویژن OV13B را ببینیم. با این که در مدل‌های دیگر سری سه دوربین وجود دارد، ردپای Leica در همه مدل‌ها دیده می‌شود.

وقتی به سراغ مدل شیائومی ۱۴T می‌رویم، این بار با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX906 در قسمت دوربین اصلی مواجه می‌شویم. این گوشی که در زمینه دوربین تله‌فوتو و فوق‌ عریض از مدل پرو پیروی می‌کند، با چیدمان دوربین ۵۰ مگاپیکسل + ۵۰ مگاپیکسل + ۱۳ مگاپیکسل عرضه می‌شود.

در مورد دوربین‌های جلوی مدل‌های ۱۴T اطلاعاتی فاش نشده است و جدای از دوربین، فقط در مورد پردازنده‌هایشان جزئیاتی به دست آمده است. طبق افشاگری‌ها، شیائومی مدل پایه را با دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا تقویت کرده و در مدل پرو از دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس استفاده می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید