نتفلیکس در حال توسعه بیش از ۸۰ بازی مختلف است - تکفارس 
نتفلیکس در حال توسعه بیش از ۸۰ بازی مختلف است - تکفارس 

نتفلیکس در حال توسعه بیش از ۸۰ بازی مختلف است

محمدامین حیدری
۲ مرداد ۱۴۰۳ - 13:21
بازی نتفلیکس

براساس اعلام نتفلیکس، واحد گیمینگ این شرکت در حال توسعه بیش از ۸۰ بازی مختلف می‌باشد که قرار است هر ماه یکی از آن‌ها را منتشر کند.

این واحد از سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و انتشار بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در اواخر سال ۲۰۲۳ به دلیل برخورداری از کیفیت بهتر نسبت به نسخه‌های کنسولی و کامپیوترهای شخصی، موفقیت بزرگی را برای این شرکت به ارمغان آورد.

آن‌طور که پیداست، نتفلیکس از نتایج فعلی راضی است و قصد دارد به فعالیت در حوزه گیمینگ ادامه دهد. در حال حاضر بازی‌سازان مشغول توسعه بیش از ۸۰ بازی هستند که بسیاری از آن‌ها براساس فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس مانند Squid Game، Selling Sunset، Emily in Paris و غیره می‌باشند.

علاوه‌بر این، بیشتر پروژه‌ها مرتبط با سریال‌های داستانی نتفلیکس هستند که هر ماه یکی از آن‌ها منتشر خواهد شد. البته نتفلیکس اعلام کرده است که واحد گیمینگ این شرکت سود چندانی کسب نمی‌کند اما حفظ آن نیاز به سرمایه‌گذاری بزرگی ندارد و به‌طور کلی می‌تواند مخاطبان را به سوی فرنچایزهای نتفلیکس جذب کند.

این شرکت در ادامه افزوده است:

ما در حال حاضر مشغول اصلاح برنامه خود هستیم تا فرآیند انتشار بیش از ۸۰ بازی که در حال ساخت هستند را بهتر مدیریت کنیم. یکی از اهداف ما ایجاد ارتباط بین کاربران و بازی‌هایی است که براساس فیلم مورد علاقه آن‌ها توسعه یافته‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید