بیل گیتس: ایلان ماسک خیلی حرف می‌زند - تکفارس 
بیل گیتس: ایلان ماسک خیلی حرف می‌زند - تکفارس 

بیل گیتس: ایلان ماسک خیلی حرف می‌زند

افشین نوری
۱ مرداد ۱۴۰۳ - 14:32
بیل گیتس ایلان ماسک

بیل گیتس در مصاحبه با جان فراهر سردبیر ارشد بلومبرگ گفته است که ایلان ماسک خیلی حرف می‌زند.

در مصاحبه‌ای که بیل گیتس مدیرعامل سابق مایکروسافت با بلومبرگ انجام داده گفته است که ایلان ماسک خیلی حرف می‌زند.

به نظر گیتس، ایلان ماسک به حرف‌های دیگران گوش نمی‌دهد و فقط درباره موضوعاتی صحبت می‌کند که دوست دارد.

گیتس که درباره سرمایه‌گذاری‌‌هاش خودش در زمینه آب ‌و هوا صحبت می‌کرد گفت که امیدوار است ماسک به جای موضوعات بی‌ربط درباره بحران آب ‌و هوا صحبت کند.

بیل گیتس و ایلان ماسک در موضوعات مختلفی باهم اختلاف نظر دارند و گاهی نیز همدیگر را مسخره کرده‌اند.

گیتس معتقد است که ماسک درباره هرچیزی زیاد حرف می‌زند اما امیدوار است که او بیشتر درباره آب و هوا صحبت کند.

گیتس اخیرا نیز گفته است که ماسک بهتر است به جای سفر به مریخ، پولش را صرف تولید واکسن برای نجات انسان‌ها بکند. البته اختلاف نظرهای بیل گیتس و ایلان ماسک صرفا به ابن موضوع محدود نبوده است و این دو نفر در گذشته نیز بر سر موضوعاتی مثل کووید ۱۹، توییتر و رمزارزها با یکدیگر مشاجره داشته‌اند.

گیتس یکی از افراد سرشناسی است که مخالف سرسخت سیاست‌های ایلان ماسک بوده و همیشه از او انتقاد کرده است. البته ماسک نیز او را بی‌پاسخ نگذاشته و همیشه جواب‌های دندان‌شکنی به او داده است. ماسک رویاهای بزرگی در سر دارد که یکی از آن‌ها سفر به مریخ است و خیلی‌ها فکر می‌کنند که این پروژه نه‌تنها خیلی هزینه‌بر است بلکه سودی به حال مردم دنیا ندارد.

گیتس یکی از کسانی است که تاکنون میلیاردها دلار صرف تحقیق روی واکسن‌ها و تولید آن‌ها کرده است. او در حال حاضر موسسه‌ای به نام Bill & Melinda Gates Foundation دارد که توسط او و همسر سابقش ملیندا تاسیس شده است و هدف آن کمک‌های بشردوستانه به کشورها و پروژهای مختلف است.

گیتس همچنین جزو افرادی بود که در زمان شیوع بیماری کرونا انتقادات شدیدی را متوجه دولت آمریکا کرد و گفته بود که دپلت ترامپ واکنش سریعی نسبت با مقابله با این بیماری نداشته است و به همین خاطر او یک تیم تخصصی به نام Global Epidemic Response and Mobilization تشکیل داده تا در همه‌گیری احتمالی بعدی به‌سرعت وارد عمل شوند. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید