شایعه: منتظر گوشی شیائومی ۱۵ پرو در بازارهای جهانی نباشید - تکفارس 
شایعه: منتظر گوشی شیائومی ۱۵ پرو در بازارهای جهانی نباشید - تکفارس 

شایعه: منتظر گوشی شیائومی ۱۵ پرو در بازارهای جهانی نباشید

محمدامین حیدری
۱ مرداد ۱۴۰۳ - 13:37
سری شیائومی 15

اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ قرار است به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز شوند اما مدل پرو در این سری تنها در کشور چین عرضه خواهد شد.

افشاگری به نام Experience More مدعی شده بود که شیائومی از نام شخصیت‌های اساطیری به عنوان اسم رمز محصولات سری شیائومی ۱۵ استفاده کرده است. مدل پرو در این سری دارای اسم رمز “Haotian” است که به خدای برتر در اساطیر چین باستان اشاره دارد و نشان‌دهنده اطمینان زیاد شیائومی به قابلیت‌های این گوشی است.

سری شیائومی 15

این افشاگر در آن زمان همچنین اعلام کرده بود که گوشی شیائومی ۱۵ پرو با شماره مدل ۲۴۱۰۱PNB7C و اسم رمز کوتاه‌شده O2 تنها برای کشور چین عرضه می‌شود، در حالی که مدل معمولی و اولترا این گوشی روانه بازارهای جهانی خواهند شد. اکنون پست جدید افشاگر نام‌برده نشان می‌دهد که شیائومی ۱۵ دارای شماره مدل ۲۴۱۲۹PN74C و اسم رمز “Dada” است.

به گفته او، مدل پرو در سری شیائومی ۱۵ همچنان از اسم رمز “Haotian” بهره می‌برد. پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قرار است همزمان با رونمایی از گوشی‌های این سری در اکتبر امسال معرفی شود. آن‌طور که پیداست، دو گوشی شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو تغییر چندانی در زمینه نظر طراحی به همراه ندارند و به یک نمایشگر تخت و کمی خمیده مجهز شده‌اند.

سری شیائومی 15

علاوه‌بر این، گفته می‌شود که تغییرات اندکی در طراحی دوربین پشتی سری شیائومی ۱۵ ایجاد شده است. تمام مدل‌های این سری از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر، باتری بزرگ، سنسور تله‌فوتو پریکسوپی و مقاومت بیشتر در برابر آب برخوردار خواهند بود. همچنین انتظار می‌رود که گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ علاوه‌بر برخورداری از مشخصات سخت‌افزاری جذاب، به همراه رابط کاربری HyperOS 2.0 مجهز شده باشند.

البته بعید است که گوشی شیائومی ۱۵ اولترا در سال میلادی جاری رونمایی شود و احتمالا شاهد معرفی آن با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در نیمه اول سال ۲۰۲۵ خواهیم بود. گفته می‌شود که این دستگاه دارای اسم رمز کوتاه‌شده “O1” است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید