هواوی سرانجام توسعه گوشی تاشو سه لایه را تائید کرد - تکفارس 
هواوی سرانجام توسعه گوشی تاشو سه لایه را تائید کرد - تکفارس 

هواوی سرانجام توسعه گوشی تاشو سه لایه را تائید کرد

فرزاد اسرافیلی
۳۱ تیر ۱۴۰۳ - 10:41
گوشی تاشو سه لایه

مقامات هواوی اعلام کرده‌اند که توسعه یک گوشی هوشمند تاشو سه لایه را شروع کرده‌اند.

پیش از این، کانال Fixed Focus Digital در شبکه اجتماعی ویبو ادعا کرده بود هواوی در حال کار روی گوشی تاشو سه لایه است و ظرف دو ماه آینده آن را روانه بازار خواهد کرد. اکنون خود شرکت هواوی این موضوع را تائید کرده است.

به گفته منبع نزدیک به هواوی، این شرکت تحقیق و توسعه پروژه‌های مربوط به گوشی هوشمند سه لایه را آغاز کرده است. بنا به گزارشات این شرکت از جدیدترین فناوری هوش مصنوعی برای پیشبرد توسعه محصولات خود استفاده می‌کند.

ریچارد یو، مدیر اجرایی شرکت هواوی، در رویدادی زنده در پاسخ به پرسشی در خصوص توسعه محصولات جدید شرکت، ضمن عدم تکذیب توسعه گوشی تاشو سه لایه اعلام کرد که نمی‌تواند در خصوص پیشرفت خاص این محصول اطلاعاتی ارائه دهد.

شایعه شده است که این گوشی به سمت داخل و خارج تا می‌شود و به سیستم لولای دوگانه مجهز است. همچنین انتظار می‌رود اندازه نمایشگر حدود ۱۰ اینچ باشد. لازم به ذکر است اندازه نمایشگر گوشی هواوی میت X5 حدود ۷.۸۵ اینچی است. همچنین ممکن است این گوشی در سپتامبر امسال عرضه کند. نکته جالب توجه این است که هواوی سپتامبر سال گذشته نیز گوشی میت X5 را عرضه کرده بود.

کانال Digital Chat Station همچنین در پستی در ویبو فاش کرده است که گوشی تاشو سه لایه هواوی مجهز به تراشه سری Kirin 9 خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید