تماشا کنید: تیزر رسمی گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد منتشر شد - تکفارس 
تماشا کنید: تیزر رسمی گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد منتشر شد - تکفارس 

تماشا کنید: تیزر رسمی گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد منتشر شد

محمدامین حیدری
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - 21:00
پیکسل 9 پرو فولد

گوگل با انتشار تیزری اعلام کرده است که در تاریخ ۱۳ آگوست امسال از گوشی تاشو جدید خود با نام پیکسل ۹ پرو فولد رونمایی خواهد کرد.

این گوشی قرار است در کنار سری پیکسل ۹ معرفی شود که طبق ادعای گوگل، برای استفاده بهتر از هوش مصنوعی جمنای توسعه یافته است. محل قرارگیری ماژول دوربین پیکسل ۹ پرو فولد مانند نسخه غیر تاشو آن دارای برآمدگی قابل‌توجهی است؛ همچنین لنزهای دوربین به‌صورت عمودی در نزدیکی یک طرف بدنه دستگاه قرار گرفته‌اند.

بنابراین، برآمدگی ماژول دوربین در همان قسمت وجود خواهد داشت و کل عرض بدنه گوشی را پوشش نداده است. اگرچه گوگل هنوز از گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد رونمایی نکرده است اما پیش از این، جزئیات زیادی درباره گوشی‌های سری پیکسل ۹ فاش شده است.

کمیسیون ملی ارتباطات تایوان (NCG) مدتی قبل تعداد زیادی از تصاویر مدل‌های معمولی، پرو و XL پیکسل ۹ و گوشی تاشو جدید گوگل را در آرشیو خود بارگذاری کرده بود. برخی از آن تصاویر به گوشی پیکسل ۹ پرو فولد اشاره داشتند و نشان می‌دادند که چگونه گوگل دوربین سلفی را برای میدان دید وسیع‌تر به داخل آن منتقل کرده است.

همچنین در این تصاویر شاهد چین خوردگی کمتری روی نمایشگر گوشی نام‌برده بودیم که اندازه آن ۲۵۰ میلیمتر یا کمتر از ۱۰ اینچ است. علاوه‌بر این، اطلاعات منتشرشده از سوی کمیسیون ملی ارتباطات تایوان نشان می‌دادند که کاربران برای شارژ کردن گوشی‌های سری پیکسل ۹ گوگل به شارژرهای بزرگتری نیاز خواهند داشت.

براساس آزمایشات این آژانس، سرعت شارژ آن‌ها بیشتر از مدل‌های نسل پیشین است. البته پیکسل ۹ پرو فولد کمترین سرعت شارژ را در میان گوشی‌های جدید گوگل دارد. با این حال، برای تائید هر یک از موارد فاش‌شده باید تا زمان برگزاری رویداد بعدی گوگل در تاریخ ۱۳ آگوست منتظر بمانیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید