نتفلیکس ارزانترین طرح خود را حذف می‌کند - تکفارس 
نتفلیکس ارزانترین طرح خود را حذف می‌کند - تکفارس 

نتفلیکس ارزانترین طرح خود را حذف می‌کند

امین باقری
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - 14:34
نتفلیکس ارزانترین طرح

نتفلیکس طرح پایه (Basic) اشتراکی خود را حذف خواهد کرد. این شرکت با حذف ارزانترین طرح بدون تبلیغات، کاربران را به سمت طرح‌ گران‌تر Standard یا طرح‌های ارزان‌تر با تبلیغات سوق می‌دهد.

این خبر به همراه گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال منتشر شد و طبق این گزارش، نتفلیکس تغییرات جدید را ابتدا در انگلستان و کانادا آزمایش کرده بود. کاربران از چندین کشور قبلاً این تغییر را گزارش داده بودند و اکنون به نظر می‌رسد که رسما اجرا شده است.

طرح پایه که در ایالات متحده ۱۱.۹۹ دلار هزینه دارد، برای کاربران جدید حذف شده، اما نتفلیکس به مشتریان قبلی اجازه داد که با همین طرح اشتراک خود را دریافت کنند. اما اکنون آن‌ها نیز به سمت یک طرح جدید سوق داده می‌شوند و تنها گزینه ارزان‌تر یک طرح با تبلیغات به قیمت ۶.۹۹ دلار می‌باشد.

ارزان‌ترین طرح بدون تبلیغات ۱۵.۴۹ دلار (Standard) یا ۲۲.۹۹ دلار (Premium که از تعداد بیشتری دستگاه برای تماشا، دانلود و در مواردی که در دسترس است، پخش ۴K پشتیبانی می‌کند.

نتفلیکس همچنین دو تغییر دیگر را در گزارش سه‌ماهه خود اعلام کرد. این شرکت در حال آزمایش نوعی از تبلیغات که در صفحه Pause ظاهر می‌شوند (فقط در طرح‌های با تبلیغات)، می‌باشد و همچنین تعداد مشترک‌های جدید را دیگر ملاک موفقیت خود قرار نداده و بلکه به رشد درآمد منطقه‌ای توجه می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید