شایعه: آیفون SE 4 طراحی شبیه به آیفون ۱۶ خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: آیفون SE 4 طراحی شبیه به آیفون ۱۶ خواهد داشت - تکفارس 

شایعه: آیفون SE 4 طراحی شبیه به آیفون ۱۶ خواهد داشت

محمدامین حیدری
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - 13:59
طراحی آیفون SE 4

انتظار می‌رود که آیفون SE 4 اپل در بهار سال ۲۰۲۵ معرفی شود و اکنون یک افشاگر مدعی شده که طراحی این گوشی شباهت زیادی به آیفون ۱۶ خواهد داشت.

همچنین گفته می‌شود که اپل در سپتامبر سال میلادی جاری از گوشی‌های سری آیفون ۱۶ رونمایی خواهد کرد. باتوجه به پست منتشرشده از سوی این افشاگر در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo)، فرآیند طراحی و ساخت قاب پشتی آیفون SE 4 و آیفون ۱۶ یکسان خواهد بود. به عبارت دیگر، تشخیص قسمت پشتی این دو گوشی به دلیل شباهت زیاد به یکدیگر ممکن است غیرممکن باشد.

البته این تنها تغییر بزرگی نمی‌باشد که اپل در طراحی آیفون SE 4 اعمال کرده است. پیش از این، رندرهای CAD منتشرشده نشان می‌دادند که این گوشی بزرگ‌ترین نسخه آیفون SE خواهد بود که اندازه آن مشابه آیفون ۱۴ خواهد بود. گفتنی است که طراحی قسمت خارجی آیفون ۱۴ شباهت زیادی با ۱۵ داشت که انتظار می‌رود آیفون ۱۶ نیز ظاهری شبیه به این دو گوشی خواهد داشت.

بنابراین، اپل احتمالا از همان فرآیند طراحی و ساخت قاب پشتی آیفون ۱۶ برای گوشی آیفون SE 4 نیز استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود نسخه ۲۰۲۵ آیفون SE 4 علاوه‌بر پشتیبانی از قابلیت Face ID، به نمایشگر OLED، پورت USB-C و تراشه ارتقایافته مجهز شده باشد که می‌تواند جایگزین ارزان‌تری برای آیفون ۱۶ محسوب شود.

با این حال، این گوشی به احتمال زیاد دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی نخواهد بود اما به‌نظر می‌رسد که ویژگی‌های جذابی به کاربرانی که بودجه محدودی دارند، ارائه دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید