شیائومی با الهام از خودرو لامبورگینی نسخه ویژه ردمی K70 اولترا را عرضه می‌کند - تکفارس 
شیائومی با الهام از خودرو لامبورگینی نسخه ویژه ردمی K70 اولترا را عرضه می‌کند - تکفارس 

شیائومی با الهام از خودرو لامبورگینی نسخه ویژه ردمی K70 اولترا را عرضه می‌کند

فرزاد اسرافیلی
۲۹ تیر ۱۴۰۳ - 14:53
نسخه ویژه ردمی K70 اولترا

شیائومی اعلام کرده است نسخه ویژه Championship Edition ردمی K70 اولترا را با الهام از خودروی لامبورگینی توسعه و روانه بازار خواهد کرد.

گوشی‌های ردمی K70 و K70 پرو اولین گوشی‌های سری ردمی K70 بودند که در پایان نوامبر ۲۰۲۳ رونمایی شدند. با این حال، هنوز از مدل جدید و نهایی این سری رونمایی نشده است. قرار است امروز ۱۹ ژوئیه از گوشی ردمی K70 اولترا رونمایی شود. به تازگی شیائومی فاش کرده است که نسخه ویژه ردمی K70 اولترا نیز معرفی خواهد شد.

شیائومی با همکاری لامبورگینی نسخه Championship Edition ردمی K70 اولترا را طراحی می‌کند. این نسخه ویژه در دو رنگ سبز و البته زرد عرضه خواهد شد. طراحی نسخه ویژه ردمی K70 اولترا از خودروی Huracán Super Trofeo EVO2 الهام گرفته شده است. این خودرو برای سری مسابقات بین المللی لامبورگینی Super Trofeo طراحی و ساخته شده است. طراحی این خودرو تماما از جنس فیبر کربن بوده است و شیائومی از آن در نسخه ویژه گوشی اسفاده می‌کند.

نسخه ویژه ردمی K70 اولترا
نسخه ویژه ردمی K70 اولترا

شیائومی قبلاً جزئیاتی در مورد نسخه معمولی ردمی K70 اولترا فاش کرده بود. این دستگاه مجهز به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰+ و سیستم اتلاف حرارت سه بعدی می‌باشد. صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی این گوشی از کاهش نور DC تا ۶۰ نیت استفاده می‌کند و همچنین مجهز به ۳۸۴۰ هرتز PWM می‌باشد. این گوشی دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

لازم به یادآوری است که در سال ۲۰۲۳، شیائومی با همکاری لامبورگینی توانست نسخه ویژه ردمی K70 پرو را با الهام از هایپرکار مخصوص پیست Essenza SCV12 طراحی کرده و توسعه دهد.

به هر حال قرار است امروز از نسخه معمولی ردمی K70 اولترا و نسخه Championship Edition ردمی K70 اولترا طور کامل رونمایی شوند. نسخه معمولی K70 کاملاً شبیه پوکو F6 پرو است. همچنین شایعه شده است که K70 اولترا احتمالاً با نام شیائومی ۱۴T پرو عرضه شود. احتمالاً چند ماه دیگر شاهد عرضه گوشی الهام گرفته از لامبورگینی خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید