افشای جزئیات تازه درباره سری گلکسی تب S10 سامسونگ - تکفارس 
افشای جزئیات تازه درباره سری گلکسی تب S10 سامسونگ - تکفارس 

افشای جزئیات تازه درباره سری گلکسی تب S10 سامسونگ

محمدامین حیدری
۲۹ تیر ۱۴۰۳ - 13:26
سری گلکسی تب S10 سامسونگ

طبق ادعای یک افشاگر، سامسونگ تصمیم دارد از تبلت‌های سری گلکسی تب S10 در اکتبر سال ۲۰۲۴ رونمایی کند که برخی از آن‌ها به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهند بود.

او همچنین به احتمال معرفی گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ در همان تاریخ اشاره کرده است. همچنین افشاگر دیگری با نام کاربری Onleaks قبلا رندرهای مربوط به تبلت گلکسی تب S10 اولترا سامسونگ را منتشر کرده بود. گفته می‌شود که این محصول از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ می‌برد و از سوی دیگر، گلکسی تب S10 پلاس به تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ مجهز خواهد بود.

آن‌طور که پیداست، دستگاهی با شماره مدل SM-X828U و تراشه مشابه در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ در گیک‌بنچ رویت شده بود که طبق شایعات، همان گلکسی تب S10 پلاس بوده است. در تصویر زیر می‌توانید نتایجی که این دستگاه در گیک‌بنچ ثبت کرده است را مشاهده کنید.

سری گلکسی تب S10 سامسونگ

نسل پیشین تبلت‌های سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار بودند؛ بنابراین، می‌توان حدس زد که نسری گلکسی تب S10 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهند بود. اگرچه ممکن است سامسونگ با ایجاد تغییر بزرگی مشتریان را شگفت‌زده کند، اما احتمال اینکه از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در تبلت‌های جدید خود استفاده کند، بعید است.

البته افرادی که تمایلی به انتظار برای سری گلکسی تب S10 سامسونگ ندارد، می‌توانند اکنون با پرداخت ۸۱۹,۹۹ دلار گلکسی تب S9 پلاس را از فروشگاه آمازون تهیه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید