گوشی میان‌رده‌ ناتینگ فون ۲a پلاس به‌زودی از راه می‌رسد

امین باقری
۲۸ تیر ۱۴۰۳ - 19:56
ناتینگ فون 2a پلاس

پس از یک ماه انتظار، برند CMF به‌عنوان زیر مجموعه ناتینگ، از اولین گوشی خود رونمایی کرد، حالا این برند پرچمدار با نسخه جدیدی از گوشی میان‌رده‌ ناتینگ با نام ناتینگ فون ۲a پلاس که در پایان ماه جاری میلادی (۱۰ مرداد) عرضه می‌شود، دوباره توجه زیادی به خود جلب کرده است.

این گوشی با نام ناتینگ فون ۲a پلاس معرفی خواهد شد و با شعار “Plus. More. Extra” توصیف شده است که کمی مبهم است، اما واضح است که این گوشی نسخه بهبود یافته ناتینگ فون ۲a خواهد بود.

پس از مدل جدید پلاس چه چیزی می‌توانیم انتظار داشته باشیم؟ اولا ممکن است این گوشی نسبت به مدل قبلی بیشتر در دسترس باشد، زیرا مدل ۲a هنوز در ایالات متحده موجود نیست و در آینده هم فقط به‌ عنوان بخشی از برنامه توسعه‌دهنده عرضه خواهد شد.

این شرکت همچنین از یک تصویر شامل شیارهای عجیب برای تبلیغ مدل جدید استفاده می‌کند که ما را به نوعی به یاد سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم در ناتینگ فون ۲ می‌اندازد (مدل ۲a شارژ بی‌سیم ندارد). یا شاید این کابل، روبانی زیر سیم‌پیچ باشد.

از زمان رونمایی آن در ماه مارس، مدل ۲a شاهد تغییرات زیادی نبوده است. نسخه آبی رنگ آن در ماه آوریل عرضه شد، اما فقط یک رنگ جدید بود. مدل پرچم‌دار بعدی، ناتینگ فون ۳ نیز در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید