اپلیکیشن اندرویدی هوش مصنوعی Claude منتشر شد - تکفارس 
اپلیکیشن اندرویدی هوش مصنوعی Claude منتشر شد - تکفارس 

اپلیکیشن اندرویدی هوش مصنوعی Claude منتشر شد

محمدامین حیدری
۲۷ تیر ۱۴۰۳ - 19:56
اپلیکیشن اندرویدی هوش مصنوعی Claude

شرکت Anthropic اپلیکیشن چت‌بات هوش مصنوعی Claude را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی منتشر کرده است.

این اپلیکیشن اکنون در فروشگاه پلی استور قابل دانلود می‌باشد که به ادعای شرکت Anthropic امکان استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین مدل زبانی بزرگ یعنی Claude 3.5 Sonnet را فراهم می‌کند. اپلیکیشن اندرویدی چت‌بات هوش مصنوعی Claude مانند نسخه اختصاصی آن برای پلتفرم iOS که در ماه می امسال منتشر شده بود، به کابران اجازه خواهد داد تا به مکالمه با چت‌بات مذکور در پلتفرم‌های مختلف بپردازند.

نسخه اندرویدی چت‌بات Claude همچنین دارای قابلیت‌های تصویری است؛ براین اساس، کاربران می‌توانند با ارسال عکس جدیدی که گرفته‌اند یا یکی از تصاویر موجود در گوشی، سوالاتی درباره آن از چت‌بات بپرسند. شرکت Anthropic در ادامه اعلام کرده است که اپلیکیشن اندرویدی هوش مصنوعی Claude از قابلیت‌های دیگری همچون “پردازش چندزبانه” و “استدلال پیشرفته” پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن اندرویدی چت‌بات Claude

این ویژگی موجب می‌شود تا کاربران سریعا زبان‌های مختلف را ترجمه کنند یا مشکلات پیچیده همچون تحلیل قراردادها در زمان سفر حل کنند. علاوه‌بر این، آن‌ها به کمک چت‌بات Claude قادر خواهند بود تا به انجام تحقیقات بازاریابی جهت آماده‌شدن برای جلسات کاری بپردازند. ناگفته نماند اپلیکیشن اندرویدی این مدل هوش مصنوعی قادر است پس از دریافت فایل‌ها، آن‌ها را تحلیل کند.

از سوی دیگر، چت‌بات Claude مانند هوش مصنوعی جمنای و کوپایلت می‌تواند به کاربران در زمینه خلاصه‌سازی اسناد، پیش‌نویس کردن ایمیل‌ها، نوشتن درخواست‌ها و نامه‌ها کمک کند. البته رابط کاربری اپلیکیشن اندرویدی iOS چت‌بات یادشده مشابه یکدیگر است و کاربران سازمانی می‌توانند در زمان جابه‌جایی از این اپلیکیشن برای دسترسی به حساب Claude خود استفاده کنند.

اگرچه چت‌بات هوش مصنوعی Claude رایگان است اما درصورتی که به دنبال حداقل ۵ برابر کاربرد بیشتر آن در کنار دسترسی به مدل‌های Claude Opus 3 و Haik و مزایایی مانند استفاده زودهنگام از قابلیت‌های جدید و غیره در زمان اوج مصرف اینترنت هستید، لازم است تا نسخه Pro اپلیکیشن این چت‌بات را تهیه کنید که قیمت آن برابر با ۱,۹۹۹ روپیه در ماه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید