طراحی و مشخصات گوشی تاشو میکس فلیپ شیائومی فاش شد - تکفارس 
طراحی و مشخصات گوشی تاشو میکس فلیپ شیائومی فاش شد - تکفارس 

طراحی و مشخصات گوشی تاشو میکس فلیپ شیائومی فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۲۷ تیر ۱۴۰۳ - 15:06
طراحی و مشخصات گوشی میکس فلیپ

شیائومی طراحی و مشخصات گوشی تاشو میکس فلیپ را اعلام کرده است که طبق آن این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون نسل ۳ خواهد بود.

گوشی‌های تاشوی برندهایی مانند سامسونگ، موتورولا، هواوی، اوپو، ویوو و آنر بازار چین را به اشغال خود درآورده‌اند. با این حال، تنها برند معروفی که گوشی تاشوی خود را روانه این بازار نکرده است شیائومی می‌باشد. اما سرانجام امروز این شرکت با انتشار پوستری به صورت رسمی تایید کرد که گوشی تاشو میکس فلیپ در تاریخ ۱۹ جولای در بازار چین عرضه خواهد شد. شیائومی میکس فلیپ را در کنار محصولات دیگری مانند شیائومی میکس فولد ۴، ردمی K70 اولترا، شیائومی واچ S4 اسپورت، شیائومی اسمارت باند ۹ و شیائومی بادز ۵ و را معرفی خواهد کرد. علاوه بر تاریخ عرضه، شیائومی طراحی و مشخصات کلیدی گوشی میکس فلیپ را نیز فاش کرده است.

گوشی میکس فلیپ قرار است در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه شود. البته مدل بنفش در قسمت پایینی خود از دو طیف رنگی بهره‌مند است.

طراحی و مشخصات گوشی میکس فلیپ

در نیمه بالایی پنل پشتی شیائومی میکس فلیپ نمایشگر کوچکی وجود دارد و کنار آن دو بریدگی دیده می‌شود که برای تنظیم دوربین دوگانه عمودی تعبیه شده است. سطح صفحه‌نمایش را می‌توان با استفاده از ویژگی‌های نرم افزاری به دو بخش تقسیم کرد. طبق این تقسیم بندی می‌توان قسمت زیر تنظیمات دوربین دوگانه را برای نمایش اعلان‌ها و قسمت باقی‌مانده را برای نمایش والپیپرها اختصاص داد.

لبه بالایی گوشی دارای دو سوراخ است که احتمالاً میکروفون و حسگر مادون قرمز در آن قرار دارند. از طرف دیگر، لبه پایینی یک اسلات سیم کارت، یک پورت USB-C، یک میکروفون و بلندگو دارد. سمت چپ گوشی خالی می‌باشد و در سمت راست دکمه تنظیم صدا و کلید پاور قرار دارند.

شیائومی رسما تایید کرد که شیائومی میکس فلیپ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود. این گوشی همچنین یک واحد خنک کننده سه بعدی برای دفع گرما و یک باتری عظیم ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. علاوه بر این، این گوشی مجهز به اپتیک لایکا بوده و دارای لنز Summilux با دیافراگم بزرگ است.

بنا به گزارشات، گوشی میکس فلیپ در دو مدل ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کرده و بر پایه اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید