One UI 7 بزرگترین به‌روزرسانی رابط کاربری سامسونگ خواهد بود
One UI 7 بزرگترین به‌روزرسانی رابط کاربری سامسونگ خواهد بود

One UI 7 بزرگترین به‌روزرسانی رابط کاربری سامسونگ خواهد بود

فرزاد اسرافیلی
۲۷ تیر ۱۴۰۳ - 11:23
به‌روزرسانی One UI 7

به گفته منابع آگاه به‌روزرسانی One UI 7 که به زودی منتشر خواهد شد بزرگترین به‌روزرسانی رابط کاربری سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ قصد دارد به زودی به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 7 خود را برای دارندگان گوشی هوشمند سامسونگ منتشر کند. با این وجود هنوز برای کاربران مشخص نیست این به‌روزرسانی چه قابلیت‌هایی را ارائه خواهد داد. اما اخیراً یک افشاگر معروف اعلام کرده است تغییرات در این به‌روزرسانی بسیار قابل توجه خواهد بود. کاربری به نام Ice Universe در پستی در شبکه اجتماعی ایکس خبر داد که به‌روزرسانی One UI 7 سامسونگ احتمالاً به مهم‌ترین به‌روزرسانی در تاریخ One UI تبدلی خواهد شد.

اگرچه این افشا زیاد قابل توجه نیست، اما ممکن است در روزها و هفته‌های آتی اخبار بیشتری در مورد این به‌روزرسانی از Ice Universe بشنویم. احتمالاً این به‌روزرسانی بر پایه اندروید ۱۵ می‌باشد و اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

سامسونگ در طی سالیان اخیر برای تغییر رابط کاربری One UI اقدامات اساسی انجام نداده است. تنها تغییر قابل توجه برای One UI 6 معرفی طرح بندی Quick Panel در سال ۲۰۲۳ بود. شرکت سامسونگ احتمالاً از انتظارات بالای کاربران خود از One UI 7، از جمله بهبودهای بصری و عملکرد آگاه است. نسخه جدید One UI احتمالا منجر به بهبود عمر باتری خواهد شد.

اندروید ۱۵ بسیاری از قابلیت‌های جدید و هیجان انگیز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت‌ها عبارت‌اند از کنترل‌های بلوتوث آسان‌تر، قابلیت ضبط صفحه نمایش به صورت محدود شده (partial screen sharing)، notification cooldown و موارد دیگر است. همچنین انتظار می‌رود تجربه کار با PDF، تجربه ارتباط حوزه نزدیک موسوم به NFC و همچنین اتصال ماهواره‌ای بهبود یابد.

برای استفاده از این قابلیت‌ها گوشی‌های گوگل احتمالاً ابتدا باید به اندروید ۱۵مجهز شوند و کاربران سامسونگ نیز به محض عرضه One UI 7 از آنها‌ بهره‌مند خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید