تصاویر گوشی سونی Xperia 5 VI فاش شد - تکفارس 
تصاویر گوشی سونی Xperia 5 VI فاش شد - تکفارس 

تصاویر گوشی سونی Xperia 5 VI فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۲۷ تیر ۱۴۰۳ - 09:19
تصاویر گوشی سونی Xperia 5 VI

به تازگی تصاویری از گوشی سونی Xperia 5 VI منتشر شده است که شایعات مربوط به کنار گذاشتن سری Xperia V توسط سونی را رد می‌کند.

ماه گذشته شنیده‌ها حاکی از آن بود که احتمالاً سونی سری سونی Xperia V خود را به تدریج کنار بگذارد و اکسپریا ۱ را به عنوان تنها سری گوشی‌های هوشمند رده بالای این سازنده ژاپنی باقی نگه دارد. اما اخیراً گزارشی منتشر شده است که خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

تصاویر گوشی سونی Xperia 5 VI

یک خرده‌فروش آنلاین آلمانی قاب Spigen Rugged Armor را برای Xperia 5 VI فهرست کرده است. در تصاویر منتشر شده، قاب گوشی به همراه خود گوشی Xperia 5 VI با تفاوت‌های ظریف در مقایسه با قاب مشابه Xperia 5 V به نمایش می‌گذارد.

تصاویر گوشی سونی Xperia 5 VI

یکی از تفاوت‌های قابل توجه قرار گرفتن فلاش LED گوشی Xperia 5 VI بین دوربین‌ها می‌باشد. این فلاش اندازه‌ای بزرگتر از Xperia 5 V دارد. تصاویر منتشر شده همچنین نشان می‌دهد جک هدفون در قسمت بالا، اسکنر اثر انگشت در کنار و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند اما خبری از دکمه فیزیکی شاتر نیست. اندازه نمایشگر و نسبت تصویر نیز باهم مطابقت دارند.

تصاویر گوشی سونی Xperia 5 VI

لازم به ذکر است Xperia 5V سال گذشته در ماه سپتامبر عرضه شد. از زمان عرضه آن زمان زیادی گذشته و می‌توان امیدوار بود سونی به زودی گوشی Xperia 5 VI جدید خود را رونمایی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید