مشخصات و تاریخ معرفی گوشی شیائومی میکس فولد ۴ مشخص شد - تکفارس 
مشخصات و تاریخ معرفی گوشی شیائومی میکس فولد ۴ مشخص شد - تکفارس 

مشخصات و تاریخ معرفی گوشی شیائومی میکس فولد ۴ مشخص شد

محمدامین حیدری
۲۶ تیر ۱۴۰۳ - 15:32
میکس فولد 4 شیائومی

شیائومی با انتشار پوستری اعلام کرده است که گوشی تاشو میکس فولد ۴ را در تاریخ ۱۹ جولای، ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت محلی در کشور چین معرفی خواهد کرد.

اگرچه اطلاعاتی درباره زمان رونمایی از گوشی‌های میکس فلیپ و ردمی K70 اولترا در دسترس نمی‌باشد اما ممکن است شاهد معرفی این دو محصول در تاریخ ذکرشده باشیم. از سوی دیگر، شیائومی جزئیات بیشتری درباره طراحی و مشخصات کلیدی گوشی تاشو میکس فولد ۴ به اشتراک گذاشته است.

پوستر منتشرشده نشان می‌دهد که این محصول حداقل در دو رنگ آبی و سفید روانه بازار خواهد شد. علاوه‌بر این، پنل پشتی گوشی تاشو شیائومی دارای یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل است که انحنای کوچکی در قسمت پایینی خود دارد. البته پیش از این، اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دادند که شیائومی آن را با رنگ مشکی نیز عرضه خواهد کرد.

میکس فولد 4 شیائومی

براساس اعلام رسمی این شرکت، گوشی میکس فولد ۴ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است. بنابراین، محصول جدید آن‌ها قرار است با سایر گوشی‌های تاشو در بازار چین مانند ویوو X Fold 3 پرو، آنر مجیک V3 و گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ وارد رقابت شود. همچنین یک گزارش که اخیرا منتشرشده است، نشان می‌دهد قوی‌ترین نسخه گوشی تاشوی شیائومی از ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار خواهد بود.

از سوی دیگر، میکس فولد ۴ نخستین گوشی تاشو شیائومی خواهد بود که از لولای Dragon Bone Hinge 2.0 بهره می‌برد؛ این لولا علاوه‌بر حفظ ضخامت کم دستگاه، دوام آن را افزایش می‌دهد. شیائومی برای به حداقل رساندن وزن محصول جدید خود، آن را با استفاده فیبر کربن T800H با استحکام بالا ساخته است. وزن گوشی میکس فولد ۴ برابر با ۲۲۶ گرم می‌باشد و دارای ضخامت ۹.۴۷ میلیمتری است.

این گوشی همچنین از گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کند و به سیستم دوربین چهارگانه مجهز شده است. این سیستم شامل یک لنز پریسکوپ ۵ برابری و یک دوربین تله‌فوتو پرتره می‌باشد که امکان عکاسی ماکرو تله‌فوتو را فراهم می‌کند. ناگفته نماند که گوشی میکس فولد ۴ شیائومی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و ارتباطات ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید