تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری ریلمی ۱۳ پرو رسماً اعلام شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری ریلمی ۱۳ پرو رسماً اعلام شد - تکفارس 

تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری ریلمی ۱۳ پرو رسماً اعلام شد

محمدامین حیدری
۲۶ تیر ۱۴۰۳ - 12:49
سری ریلمی 13 پرو

براساس اعلام رسمی شرکت ریلمی، گوشی‌های سری ریلمی ۱۳ پرو قرار است در تاریخ ۳۰ جولای در هند معرفی شوند.

البته برند ریلمی در هفته گذشته تنها به معرفی دو گوشی ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس در ماه جولای اشاره کرده بود. آن‌طور که پیداست، سری ریلمی ۱۳ پرو به سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی LYTIA سونی مجهز شده‌اند. علاوه‌بر این، ریلمی تائید کرده است که گوشی ریلمی ۱۳ پرو پلاس از سیستم دوربین دوگانه برخوردار است.

سری ریلمی 13 پرو

این سیستم شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS و یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی با قدرت ۵۰ مگاپیکسل و زوم اپتیکال سه برابری می‌باشد. ناگفته نماند که دوربین اول و دوم به ترتیب از سنسورهای LYT-701 و LYT-600 سونی بهره می‌برند. طبق اعلام شرکت ریلمی، دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی در این گوشی موفق به ثبت گواهی دوربین TUV Rheinland High Resolution شده‌اند.

گوشی‌های سری ریلمی ۱۳ پرو با همکاری موزه هنرهای زیبای بوستون (MFA) طراحی شده‌اند و قرار است در سه رنگ سبز زمردی، طلایی و بنفش روانه بازار شوند. گفتنی است که دو رنگ آخر از اثار “توده‌های کاه” و “نیلوفرهای آبی” نقاش فرانسوی، اسکار کلود مونه الهام گرفته شده‌اند. انتظار می‌رود که برند ریلمی در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره گوشی‌های سری ریلمی ۱۳ پرو منتشر کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید