ببینید: رندرهای گوشی HMD Skyline فاش شد - تکفارس 
ببینید: رندرهای گوشی HMD Skyline فاش شد - تکفارس 

ببینید: رندرهای گوشی HMD Skyline فاش شد

محمدامین حیدری
۲۵ تیر ۱۴۰۳ - 15:38
HMD Skyline

به تازگی رندرهای گوشی HMD Skyline فاش شده است که نشان می‌دهد در طراحی این محصول از گوشی لومیا ۹۲۰ نوکیا الهام گرفته شده است.

این رندرها که توسط یک خرده فروش و افشاگر بلژیکی با نام کاربری Sudhanshu1414 منتشر شده‌اند، یک گوشی را با ظاهر مستطیلی‌شکل، حاشیه‌های زیاد نمایشگر و گوشه‌های تیز نشان می‌دهند که یادآور طراحی گوشی لومیا Fabula است. علاوه‌بر این، در پنل پشتی گوشی HMD Skyline یک ماژول دوربین مستطیلی قرار دارد که دارای سه لنز و فلاش LED می‌باشد.

این محصول قرار است در دو رنگ مشکی و صورتی عرضه شود. براساس شایعات، گوشی HMD Skyline به یک نمایشگر OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در کنار تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ مجهز شده است. از سوی دیگر، این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه یک لنز اولتراواید و یک سنسور ماکرو یا عمق سنج برخوردار خواهد بود. همچنین یک دوربین سلفی با وضوح ۳۲ مگاپیکسل نیز در جلوی آن قرار دارد.

گوشی HMD Skyline از یک باتری با ظرفیت ۴,۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات و گواهی IP67 برای مقاوت در برابر آب و گردوغبار بهره می‌برد. علاوه‌بر این، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و اسپیکرهای استریو برخوردار باشد. ناگفته نماند گوشی HMD Skyline دارای اندروید ۱۴ می‌باشد و قیمت نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت آن تقریبا برابر با ۵۲۰ یورو خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی در اوایل این ماه عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید