شایعه: گلکسی S25 اولترا سامسونگ طراحی متفاوتی خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: گلکسی S25 اولترا سامسونگ طراحی متفاوتی خواهد داشت - تکفارس 

شایعه: گلکسی S25 اولترا سامسونگ طراحی متفاوتی خواهد داشت

محمدامین حیدری
۲۵ تیر ۱۴۰۳ - 14:11
طراحی گلکسی S25 اولترا سامسونگ

شایعات منتشرشده نشان می‌دهند که سامسونگ تغییرات بزرگی در طراحی گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی S25 اولترا ایجاد کرده است.

در حالی که دو گوشی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در چند هفته اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند؛ شاید بهتر باشد تا به بررسی اخبار گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ بپردازیم زیرا قرار است شایعات بیشتری در ماه‌های آینده در ارتباط با آن‌ها منتشر شوند.

با این حال، شایعات در حال حاضر حاکی از آن هستند که سامسونگ قبلا طراحی سه عضو خانواده گلکسی S25 را تکمیل کرده است. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که طراحی فریم گلکسی S25 اولترا نامتقارن خواهد بود تا برای کاربران خوش‌دست‌تر باشد. طبق گزارشات، لبه‌های پشتی فریم این گوشی برای قرارگیری بهتر در دست، گردتر می‌باشند؛ اما برخلاف پشت دستگاه، فریم در جلوی آن صاف‌تر خواهد بود تا حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تر به‌نظر برسند.

البته ما مطمئن نیستیم که گلکسی S25 اولترا در نهایت با چه ظاهری معرفی خواهد شد. از سوی دیگر، عرض پرچمدار آینده سامسونگ تغییر نکرده است و فریم جانبی آن به‌طور کلی باریک‌تر خواهد بود. این اطلاعات تا حدی با شایعات منتشرشده در اواخر ماه ژوئن مطابقت دارد. اگرچه این طراحی ممکن است مناسب باشد اما فکر می‌کنیم که مشکل اصلی آن در زمینه ارگونومی به گوشه‌های تیز گلکسی S24 اولترا مربوط می‌شود.

این موضوع موجب خواهد شد تا دستگاه حداقل در مقایسه با گوشی‌های ۶.۸ اینچی بسیار بزرگتر به‌نظر برسد. با این حال، طراحی جدید پرچمدار آینده سامسونگ یک تغییر خوب محسوب می‌شود و ما مشتاق هستیم تا ببینیم این تغییر چه تائیری بر خوش‌دست بودن و شیوه استفاده از این گوشی خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید