پیدا شدن اپل واچ گمشده در اقیانوس پس از یک سال - تکفارس 
پیدا شدن اپل واچ گمشده در اقیانوس پس از یک سال - تکفارس 

پیدا شدن اپل واچ گمشده در اقیانوس پس از یک سال

افشین نوری
۲۴ تیر ۱۴۰۳ - 15:38
اپل واچ گمشده در اقیانوس

یک اپل واچ گمشده در اقیانوس پس از یک سال پیدا شد. ما قبلا داستان‌های زیادی درباره کسانی که دستگاه‌های اپل خود را پس از روزها یا حتی ماه‌ها گم شدن پیدا کرده‌اند، شنیده‌ایم و حالا اتفاق مشابهی برای Jared Brick اتفاق افتاده است. او پس از گم کردن اپل واچ خود در کارائیب یک سال پیش، توانسته از طریق Find My اپل ساعت خود را دوباره به دست بیاورد که هنوز هم کار می‌کند.

بریک با انتشار ویدئویی در یوتیوب گفته که این اتفاق در سفری به دریای کارائیب در ژوئن ۲۰۲۲ اتفاق افتاد. او برای جشن تولد پسرش اپل واچ جدیدی برای خودش و پسرش خریده بود تا با پسرش در هر زمانی در ارتباط باشد.

بریک می‌گوید هرروز دو بار بدون برداشتن ساعت از دستش غواصی می‌کرد و چون می‌دانست که اپل واچ تا عمق ۵۰ متری آب مقاوم است هیچ نگرانی نداشت. اما در کمال ناباوری یک روز بعد از بازگشت از غواصی متوجه شد که اپل واچ‌ او دیگر در دستش نیست.

بریک بلافاصله در برنامه Find My اپل دستگاه خود به عنوان گمشده اعلام کرد. او بسیار امیدوار بود که کسی اپل واچ او را پیدا کند و آن را برایش بفرستد که البته این اتفاق هم خوشبختانه افتاد.

بریک بعدا یک پیام صوتی از شخصی در کارائیب دریافت می‌کند که می‌گوید اپل واچ او را پیدا کرده است. آن شخص اپل واچ بریک را به او در کالیفرنیا فرستاد که در کمال ناباوری کار هم می‌کرد.

قابلیت Find My اپل قادر است حتی به صورت آفلاین با ارسال سیگنال به سایر دستگاه‌های اپل کار کند. بنابراین حتما مطمئن شوید این قابلیت در دستگاه‌های شما فعال است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید