تصاویر واقعی گوشی‌های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو ایکس ال فاش شد - تکفارس 
تصاویر واقعی گوشی‌های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو ایکس ال فاش شد - تکفارس 

تصاویر واقعی گوشی‌های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو ایکس ال فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۲۴ تیر ۱۴۰۳ - 10:47
قیمت پیکسل ۹ پرو

به تازگی تصاویر و ویدیوهای مربوط به گوشی‌های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو ایکس ال در شبکه اجتماعی تیک تاک فاش شده است.

با نزدیک شدن به رویداد Made by Google همچنان بازار داغ شایعات به قوت خود باقیست. در جدیدترین افشاگری‌ها تصاویر و مقایسه دو گوشی پیکسل ۹ و پیکسل ۹ ایکس ال در فضای مجازی دست به دست شده است.

کاربری با نام کاربری Pixophone دو ویدیو در شبکه اجتماعی تیک تاک به اشتراک گذاشته است که طراحی گوشی‌های پیکسل ۹ را نشان می‌دهد و آن را با پیکسل ۹ پرو ایکس ال مقایسه می‌کند. به دلیل وجود برچسب‌ در پشت گوشی‌ها که توسط گوگل برای شناسایی واحدهای نمونه اولیه استفاده می‌شود، این محصولات در مرحله پیش از انتشار قرار دارد. البته با توجه به وجود آرم “G” در پشت گوشی‌ها احتمالاً، این طراحی‌ها نهایی‌ باشند.

با مقایسه این دو گوشی متوجه می‌شویم که پیکسل ۹ با اندازه‌ای کوچک‌تر پنل پشتی براقی دارد، در حالی که پپیکسل ۹ پرو ایکس ال دارای روکش مات با اثر پذیری کمتر رد اثر انگشت است. با این حال، کناره‌های صاف و تخت این دو مدل برعکس هستند. به طوری که پیکسل ۹ پرو ایکس ال بر خلاف پنل پشتی، محیط نسبتاً براقی دارد. تفاوت‌ها در این زمینه نسبتاً آشکار است.

علائم تنظیمی گوشی در لبه سمت چپ نزدیک به قسمت پایین قرار دارد. چندیل نسل از گوشی‌های پیکسل به استثنای پیکسل فولد در ایالات متحده بدون علائم طراحی شده بودند. مشخص نیست که آیا این فقط طراحی روی واحدهای نمونه اولیه است یا اینکه مدل‌های نهایی و بین‌المللی این گونه عرضه خواهند شد.

 پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو ایکس ال

پیکسل ۹ مجهز به صفحه نمایش ۶.۲۴ اینچی و پیکسل ۹ پرو ایکس ال دارای صغحه نمایش ۶.۷۳ اینچی خواهد بود. ازینرو شاهد تفاوت در اندازه‌های نمایشگرها هستیم که البته خیلی زیاد نیست. همچنین شایعه شده است که پیکسل ۹ پرو با صفحه نمایش ۶.۳۴ اینچی عرضه خواهد شد.

ویدیوی دومی که منتشر شده است مربوط به مقایسه گوشی‌های پیکسل ۹ پرو ایکس ال با سامسونگ گلکسی S24 اولترا می‌باشد. اندازه صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S24 اولترا ۶.۸ اینچی است. عکس‌ها به خوبی ضخامت نوار دوربین را نشان می‌دهد.

پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو ایکس ال
 پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو ایکس ال

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید