جلوگیری از گروه‌های مشکوک با قابلیت جدید واتساپ - تکفارس
جلوگیری از گروه‌های مشکوک با قابلیت جدید واتساپ - تکفارس

با این قابلیت واتساپ از عضویت در گروه‌های مشکوک جلوگیری کنید

امین باقری
۲۲ تیر ۱۴۰۳ - 16:25
قابلیت واتساپ عضویت در گروه‌های مشکوک

واتساپ در حال انتشار یک قابلیت جدید است که به شما کمک می‌کند از عضویت در چت‌های گروهی مشکوک جلوگیری کنید. اکنون، اگر توسط کسی که در مخاطبین شما نیست به گروهی اضافه شوید، یک پیام شامل جزئیات مربوط به گروه، مانند اینکه توسط چه کسی و در چه زمانی ایجاد شده، دریافت می‌کنید. این به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید در آن گروه بمانید یا بلافاصله آن را ترک کنید.

این مشابه نحوه برخورد واتساپ با پیام‌هایی است که از طرف افراد ناشناس ارسال شده‌اند. این یک روش ساده برای دریافت یک خلاصه سریع از اطلاعات گروه و تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهید عضو آن باشید یا خیر، می‌باشد.

اگر فکر می‌کنید که گروه مشکوک به نظر می‌رسد، می‌توانید به راحتی با لمس یک دکمه آن را ترک کنید. همچنین یک لینک برای یادگیری بیشتر در مورد ابزارهای ایمنی واتساپ در اختیار شما قرار دارد، بنابراین می‌توانید با روش‌های مختلف از خود محافظت کنید.

جلوگیری از گروه‌های مشکوک با قابلیت جدید واتساپ - تکفارس

این قابلیت بسیار تاثیرگذار است زیرا چت‌های گروهی یک هدف متداول برای کلاهبرداران می‌باشند، جایی که آنها اغلب برای انتشار اطلاعات نادرست یا فریب دادن افراد برای ارائه اطلاعات شخصی خود استفاده می‌کنند. با وجود Context Cards، شما اطلاعات بیشتری برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد پیوستن به گروه‌ها خواهید داشت.

این تنها راهبرد واتساپ برای بهبود امنیت نیست، زیرا قابلیت‌هایی مانند بی‌صدا کردن تماس‌‌های ناشناس، قفل کردن چت‌ها و کنترل اینکه چه کسی می‌تواند شما را به گروه‌ها اضافه کند را نیز اضافه کرده‌اند. این شرکت به وضوح متعهد به ایجاد یک محیط امن‌تر برای همه کاربران است و Context Cards یک افزوده مورد استقبال هستند که به کاربران کمک می‌کند از عضویت در چت‌های گروهی ناخواسته جلوگیری کنند و از خود در برابر کلاهبرداران محافظت کنند.

شایان ذکر است که این قابلیت هرگز عدم عضویت شما در یک گروه مشکوک را تضمین نمی‌کند. با این حال، اطلاعات و کنترل بیشتری به شما ارائه می‌دهد که همیشه مفید است. به گفته واتساپ این قابلیت در حال حاضر به کاربران در سراسر جهان ارائه می‌شود و تا هفته‌های آتی در دسترس همه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید