شبکه اجتماعی ایکس روی دکمه دیسلایک کار می‌کند - تکفارس 
شبکه اجتماعی ایکس روی دکمه دیسلایک کار می‌کند - تکفارس 

شبکه اجتماعی ایکس روی دکمه دیسلایک کار می‌کند

افشین نوری
۲۲ تیر ۱۴۰۳ - 09:08
ایکس دیسلایک

به نظر می‌رسد شبکه اجتماعی ایکس متعلق به ایلان ماسک روی دکمه دیسلایک کار می‌کند که آیکون آن به صورت قلب شکسته خواهد بود.

 بر اساس کدهایی که در برنامه iOS ایکس کشف‌ شده است، گزینه دیسلایک به صورت قلب شکسته در کنار دکمه لایک قرار خواهد گرفت.

البته این قابلیت ظاهرا فقط برای ریپلای‌ها قابل دسترس خواهد بود و هنوز مشخص نیست که برای پست‌ها نیز قابل استفاه خواهد بود یا خیر.

ایکس دیسلایک

به نظر می‌رسد ایکس می خواهد با ارائه این قابلیت آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا مخالفت خود را ابراز کنند.

شبکه اجتماعی ایکس همچنین اخیرا قسمت مربوط به لایک‌ها را مخفی کرده است و حالا کاربران نمی‌توانند لایک‌های سایر کاربران را در پروفایل آن‌ها مشاهده کنند. این تغییر به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران انجام شده است.

تا به امروز، می‌توانستید از پروفایل هر کسی دیدن کرده و تاریخچه پست‌هایی را که لایک کرده‌اند را مشاهده فرمایید. این باعث منصرف شدن کاربران مخصوصا کاربران با فالوورهای زیاد از لایک کردن برخی پست‌ها می‌شد. اقدام اخیر ایکس گامی مثبت در جهت حفاظت از حریم خصوصی کاربران در پلتفرم ایکس محسوب می‌شود.

تعداد لایک‌های هر پست همچنان بر روی تایم لاین کاربران قابل مشاهده خواهد بود. کاربران می‌توانند مشاهده کنند چه کسی پست‌هایشان را لایک کرده است. از حالا به بعد فقط برگه‌های لایک در پروفایل ایکس دیگران قابل مشاهده نخواهد بود. علاوه بر این، اگر فاولوینگ‌های شما محتوایی را لایک کرده باشند، آن پست به شما پیشنهاد می‌شود، اما برایتان قابل مشاهده نخواهد بود که طرف آن را لایک کرده است.

ایکس در ماه‌های اخیر تغییرات متعددی را در پلتفرم خود اعمال کرده است. با این حال می‌توان گفت این تغییر کاملا مثبت و منطقی به نظر می‌آید چرا که باعث می‌شود کاربران بدون اینکه نگران قضاوت و سوتفاهم شوند پست‌های مورد علاقه خود را لایک کنند.

این قابلیت قبلا برای کاربران نسخه پولی ایکس قابل دسترس بود، اما حالا برای همه کاربران ارائه شده است و سرتاسری است.

با این حال، شما همچنان می‌توانید ببینید که چه افرادی پست‌های شما را لایک کرده‌اند و آمار لایک‌هایتان چقدر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید