مشخصات ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ گوگل فاش شد - تکفارس 
مشخصات ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ گوگل فاش شد - تکفارس 

مشخصات ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ گوگل فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۲۱ تیر ۱۴۰۳ - 19:34
مشخصات ساعت هوشمند پیکسل واچ 3

شایعات جدید پیرامون مشخصات پیکسل واچ ۳، جدیدترین ساعت هوشمند گوگل، نشان می‌دهد این ساعت در دو سایز عرضه خواهد شد.

نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سری پیکسل گوگل در راه است و به نظر می‌رسد با برطرف کردن ایرادات مدل قبلی، کم کم خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده می‌کند. به تازگی اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرده است مبنی بر اینکه ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ ایرادات مربوط به صفحه نمایش، عمر باتری و یک سری موارد دیگر را برطرف کرده است. منابع آگاه جزئیات تازه‌ای از این ساعت هوشمند آینده فاش کرده‌اند که در ادامه بررسی بررسی می‌کنیم.

بنا به اعلام وبگاه خبری AndroidAuthority این ساعت هوشمند در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی متری عرضه خواهد شد و از وای‌فای و تلفن همراه پشتیبانی کامل خواهد داشت. مدل ۴۵ میلی متری پیکسل واچ ۳ XL نام دارد.

مشخصات ساعت هوشمند پیکسل واچ 3

یکی از مواردی که کاربران پیکسل واچ نسبت به آن گلایه داشتند صفحه نمایش و عمر باتری بود. به نظر می‌آید گوگل این مشکل را در پیکسل واچ ۳ برطرف کرده است. حاشیه‌های این ساعت هوشمند تنها ۴.۵ میلی‌متر خواهد بود که در مقایسه با ۵.۵ میلی‌متر مدل قبلی کمتر می‌باشد. علاوه بر آن، روشنایی صفحه نمایش ۲۰۰۰ نیت خواهد بود این در حالی است که میزان روشنایی پیکسل واچ ۲ تنها ۱۰۰۰ بود. همچنین احتمالاً پیکسل واچ ۳ از باند اولتراواید (UWB) که در ابتدا انتظار می‌رفت در پیکسل واچ ۲ عرضه شود، پشتیبانی خواهد کرد.

لازم به ذکر است این ساعت هوشمند به تازگی موفق به کسب گواهی FCC شده است. ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ با دارا بودن UWB، از قابلیت Find My Device پشتیبانی خواهد کرد. بنا به شایعات گوگل ساعت هوشمند جدید خود را در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی به همراه رنگ فندقی، ابسیدین، کرمی و سرخ روانه بازار خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید