اولین بروزرسانی HyperOS 2.0 به شیائومی 14 می‌آید - تکفارس
اولین بروزرسانی HyperOS 2.0 به شیائومی 14 می‌آید - تکفارس

سری شیائومی ۱۴ اولین به‌روزرسانی HyperOS 2.0 را دریافت می‌کند

امین باقری
۲۰ تیر ۱۴۰۳ - 21:36
سری شیائومی 14 0.HyperOS 2

یک اسکرین شات فاش شده شیائومی ۱۴ را به همراه نرم‌ افزار نسخه HyperOS 2.0.240703 نشان می‌دهد. شیائومی این گوشی را با HyperOS در سال گذشته عرضه کرد. اکنون طبق یک گزارش سری شیائومی ۱۴ با سیستم عامل HyperOS 2 در حال آزمایش است. این نشان می‌دهد که این نسخه نرم افزار ممکن است به زودی منتشر شود.

انتظار می‌رود که HyperOS 2 پوسته تخصصی موفق دیگری از شیائومی مبتنی بر اندروید باشد. HyperOS از زمان انتشار توجه بسیاری از کاربران اندروید را به خود جلب کرده است.

طبق گزارش منابع متخصص فناوری، HyperOS 2.0 بهبودهای قابل توجهی به HyperOS خواهد آورد. این بروزرسانی برخی از مشکلات فاحش نسخه قبلی را برطرف کرده و مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید و هیجان انگیز به کاربران ارائه خواهد داد.

اولین بروزرسانی HyperOS 2.0 به شیائومی 14 می‌آید - تکفارس

سری شیائومی ۱۴ به عنوان پرچمدار جدید شیائومی، احتمالا اولین بروزرسانی HyperOS 2 را دریافت خواهد کرد. بنابر یک گزارش، آزمایش داخلی HyperOS 2 در ماه اوت آغاز خواهد شد.

انتظار می‌رود که سری رو به انتشار شیائومی ۱۵، در اواخر ماه اکتبر به همراه HyperOS 2 عرضه شود. نسخه جهانی HyperOS 2 نیز احتمالا در اواخر دسامبر یا اوایل سال آینده به صورت رسمی معرفی شود. در کنار دستگاه‌های سری شیائومی ۱۴، سری ردمی K80 و سری پوکو F6 نیز از اولین‌ گوشی‌های شیائومی خواهند بود که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

متاسفانه، این شرکت هیچ قابلیت خاص در حال توسعه را فاش نکرده است. با این حال، می توان با اطمینان گفت که این بروزرسانی عملکرد سیستم را جهت تجربه کاربری روان‌تر و بهتر، بهبود خواهد بخشید. انتظار می‌رود که با این بروزرسانی انیمیشن‌های سیستم بهبود یابند و برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را شامل شود.

برای افرادی که با HyperOS شیائومی آشنا نیستند، این بروزرسانی با حجم بسیار کمتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای درک بهتر، HyperOS فقط ۹.۱۴ گیگابایت فضای ذخیره اشغال می‌کند در مقایسه با نسخه اخیر MIUI که ۱۲.۵۳ گیگابایت حجم داشت. HyperOS همچنین یک رابط کاربری نسبتا ساده‌تر را ارائه می‌دهد. شیائومی بر حفظ تجربه مینیمالیست با پوسته تخصصی خود تمرکز زیادی دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید