هواوی اولین گوشی تاشو سه لایه را معرفی خواهد کرد - تکفارس 
هواوی اولین گوشی تاشو سه لایه را معرفی خواهد کرد - تکفارس 

هواوی اولین گوشی تاشو سه لایه را معرفی خواهد کرد

فرزاد اسرافیلی
۱۹ تیر ۱۴۰۳ - 14:33
هواوی اولین گوشی تاشو سه لایه

بنا به اعلام یک افشاگر معروف، هواوی قرار است اولین گوشی هوشمند تاشو سه لایه را تولید و روانه بازار کند.

طبق اعلام منبع قابل اعتماد، هواوی به اولین شرکت تبدیل خواهد شد که گوشی هوشمند تاشو سه لایه را روانه بازار خواهد کرد. این اطلاعات از سوی افشاگری به نام Ice Universe، به بیرون درز کرده است.

وی این اطلاعات را در پستی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و عنوان کرد بدلیل نبود رقابت در عرصه گوشی‌های تاشو سه لایه، به غیر از هوآوی شاهد تولید و عرضه گوشی‌های تاشو سه لایه از سوی شرکت دیگر نخواهیم بود.

Ice Universe در این باره گفت:

سامسونگ، که در حال حاضر تنها رقیب هوآوی در زمینه گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود، هنوز در حال تلاش برای مطالعه چگونگی نازک‌تر کردن اجزای تاشو معمولی است. این یک واقعیت غیرقابل انکار است که فناوری سامسونگ بسیار عقب مانده است.

یکی از پیش نیازهای اصلی گوشی هوشمند سه لایه، بیش از حد نازک بودن آن است. او افزود که این نقطه قوت هواوی و نقطه ضعف سامسونگ است. او دلیل اصلی این امر را به خشنودی از وضعیت فعلی و کم کاری مداوم سامسونگ مرتبط می‌داند.

لازم به یادآوری است که هواوی میت ایکس ۵، جدیدترین نسخه کتابی تاشو هوآوی، در هنگام تا شدن ۱۱.۱ میلی متر ضخامت دارد. در مقابل، گلکسی زد فولد ۵ ضخامت ۱۳.۴ میلی متری دارد. گلکسی زد فولد ۶ جدید نیز نسبتاً نازک تر از گلکسی زد فولد ۵ و ضخیم تر از میت ایکس ۵ خواهد بود.

با این حال، سایر شرکت‌های چینی پا را فراتر گذاشته و محصولات تاشوی خود را نازک‌تر از گوشی‌های فوق کرده‌اند. گوشی آنر مجیک V2 تنها ۹.۹ میلی متر , جانشین آن تنها ۹.۷ میلی متر ضخامت دارد. شیائومی MIX Fold 4 نیز به نظر می‌رسد بسیار نازک خواهد بود.

آن طور که شواهد نشان می‌دهد سامسونگ در برخی جنبه‌ها در زمینه گوشی‌های تاشو از قافله عقب مانده است. این امر کمی تعجب آور است زیرا این شرکت اولین شرکتی بود که گوشی تاشو را روانه بازار کرده بود. ظاهراً باید هواوی را اولین شرکتی بدانیم که گوشی تاشوی سه لایه را روانه بازار خواهد کرد. حال باید منتظر ماند و دید این گوشی چقدر می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید