سری 10 اپل واچ احتمالا به نمایشگر بزرگتر مجهز شود - تکفارس
سری 10 اپل واچ احتمالا به نمایشگر بزرگتر مجهز شود - تکفارس

شایعه: اپل واچ سری ۱۰ به نمایشگر بزرگتر مجهز می‌شود

امین باقری
۱۸ تیر ۱۴۰۳ - 13:29
نمایشگر اپل واچ سری 10

یک خبر خوب برای صاحبان ساعت اپل واچ که به نمایشگر اپل واچ اولترا حسادت دارند، بنابر گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، احتمالا اپل واچ سری ۱۰ یک نمایشگر هم اندازه ساعت ۴۹ میلی‌متری این شرکت دریافت کند. این علاوه بر بهبود‌های احتمالی دیگر مانند قاب با ضخامت کمتر و یک تراشه جدید می‌باشد که می‌تواند در آینده، زمینه‌ساز برخی از بهبودهای مبتنی بر هوش مصنوعی باشد.

به نظر می‌آید که این شایعه مربوط به نمایشگر، تصاویر طراحی اپل واچ سری ۱۰ که ماه گذشته فاش شدند را تایید می‌کند، که سری ۱۰ را به همراه نمایشگر دو اینچی نشان می‌دادند. همچنین با توجه به این تصویر به نظر می‌رسد که ساعت در غیر این صورت هیچ تغییر مهمی در طراحی دریافت نخواهد کرد. اگر این به این معنی است که هیچ بند ساعت مغناطیسی وجود ندارد، پس می‌تواند خبری خوب باشد برای افرادی که در طول سال‌ها تعدادی بند ساعت جمع آوری کرده‌اند و دوست دارند در صورت ارتقاء همچنان از آن‌ها استفاده کنند.

با این وجود، جزئیات در مورد حسگرهای جدید، مبهم‌تر به نظر می‌رسد، چرا که ظاهرا اپل با دو به‌روزرسانی بزرگ حسگر سلامتی که در برنامه‌اند دست و پنجه نرم می‌کند. بنابر گزارش‌ها، شرکت نتوانسته است عملکرد سیستم نظارت فشار خون شایعه‌شده خود را تضمین کند و ناتوانی در استفاده از حسگر اکسیژن خون ممنوع‌شده، تلاش‌هایش را برای افزودن سیستم تشخیص خفگی و تنگی نفس در خواب را مختل می‌کند.

این گزارش ادامه می‌دهد که اپل در حال توسعه نسخه‌ی ارزان‌تری از اپل واچ SE می‌باشد که با قیمت ۱۹۹ دلاری ساعت گلکسی واچ FE سامسونگ هماهنگ باشد. استفاده از یک محافظ پلاستیکی سخت یک راه برای این کار است. چنین تغییری می‌تواند ساعت را ارزان‌تر و حتی شاید سبک‌تر کند.

به گفته گورمن، شرکت اپل قصد دارد مدل واچ اولترا ۳ را عرضه کند، اما منتظر تغییرات بزرگ را در ظاهر آن نباشید. با این حال، احتمالا از یک تراشه جدید همانند آنچه در سری ۱۰ وجود دارد، بهره ببرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید