ردمی K70 اولترا با تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 
ردمی K70 اولترا با تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 

ردمی K70 اولترا با تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد

محمدامین حیدری
۱۵ تیر ۱۴۰۳ - 15:25
ردمی K70 اولترا

در حالی که مدتی قبل شاهد صدور گواهی‌های مختلف برای گوشی ردمی K70 اولترا بودیم، اکنون یک نمونه آن با تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ مدیاتک در گیک‌بنچ رویت شده است.

شیائومی قرار است از این محصول به عنوان آخرین عضو از گوشی‌های سری ردمی K70 رونمایی کند زیرا پیش از این، شاهد معرفی دو گوشی ردمی K70 و K70 پرو توسط این شرکت چینی بودیم. اکنون اطلاعات موجود در گیک‌بنچ نشان می‌دهد که ردمی K70 اولترا به تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ مدیاتک و ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است.

البته شیائومی ممکن است این گوشی را در نسخه‌های دیگری عرضه کند که از مقدار رم متفاوتی بهره می‌برند. آن‌طور که پیداست، ردمی K70 اولترا از روز اول با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS شیائومی روانه بازار خواهد شد. نمونه ساختگی این محصول توانسته است در بخش تک هسته و چند هسته‌ای گیک‌بنج ۶.۳ به ترتیب ۲,۲۱۸ و ۷,۴۵۷ امتیاز کسب کند.

ردمی K70 اولترا

پیش از این، برند ردمی اعلام کرده بود که گوشی نام‌برده علاوه‌بر دارا بودن گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. از سوی دیگر شایعه شده است این گوشی در ماه جاری معرفی خواهد شد؛ بنابراین، می‌توان انتظار داشت که اطلاعات بیشتری در مورد آن در روزها و هفته‌های آینده فاش شود.

ناگفته نماند که ردمی K70 اولترا قرار است تنها در کشور چین عرضه شود؛ با این حال، گوشی شیائومی ۱۴T پرو احتمالا به عنوان نسخه جهانی آن روانه بازار خواهد شد زیرا پیش از این، شاهد معرفی شیائومی ۱۳T پرو بودیم که بر پایه ردمی K70 اولترا ساخته شده بود و تفاوت‌های اندکی نسبت به آن داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید