آموزش دانلود آپدیت HyperOS شیائومی - تکفارس 
آموزش دانلود آپدیت HyperOS شیائومی - تکفارس 

آموزش دانلود آپدیت HyperOS شیائومی

محمدامین حیدری
۱۵ تیر ۱۴۰۳ - 09:32
دانلود آپدیت HyperOS شیائومی

ما در این مطلب قصد داریم شما را با آسان‌ترین روش برای دانلود آپدیت HyperOS در گوشی‌های شیائومی آشنا کنیم.

در پاسخ به آن دسته از کاربرانی که می‌پرسند چگونه این آپدیت‌ها را برای گوشی‌های خود دانلود کنند، باید بگوییم که اپلیکیشن HyperOS Downloader برای انجام این کار طراحی شده است و امکان دانلود آپدیت‌های سیستم‌عامل HyperOS را برای دارندگان گوشی‌های شیائومی فراهم می‌کند.

البته این اپلیکیشن تنها دارای ویژگی گفته‌شده نمی‌باشد و از قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به بررسی سازگاری گوشی با HyperOS 2.0، آپدیت برنامه‌های سیستم، دسترسی به قابلیت‌های مخفی دستگاه و غیره اشاره کرد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تا اپلیکیشن HyperOS Downloader را دانلود و امتحان کنید.

آموزش دانلود آپدیت HyperOS شیائومی

پس از ورود به این برنامه، ابتدا مدل دستگاه شما در اولین بخش آن شناسایی می‌شود و سپس آخرین نسخه سیستم‌عامل HyperOS شیائومی جهت دانلود در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اگر آپدیتی برای گوشی‌تان منتشر شده باشد، به شما پیشنهاد خواهد شد تا آن را دانلود کنید اما درصورتی که آپدیت جدیدی در دسترس نباشد، مانند تصویر زیر نسخه فعلی HyperOS به شما نمایش داده می‌شود.

دانلود آپدیت HyperOS شیائومی

اپلیکیشن HyperOS Downloader همچنین قادر به بررسی سازگاری گوشی شما با اندروید ۱۵ و آپدیت HyperOS 2.0 نیز می‌باشد. لازم به ذکر است که HyperOS 2.0 در حال حاضر به‌طور رسمی معرفی نشده است و لیست دستگاه‌های سازگار با این نسخه از سیستم‌عامل شیائومی در اپلیکیشن نام‌برده رسمی نمی‌باشد و براساس روند ارائه آپدیت‌های این شرکت ایجاد شده است.

دانلود آپدیت HyperOS شیائومی

شما می‌توانید با استفاده از برنامه HyperOS Downloader به نسخه‌های پایدار HyperOS دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن کاربردی همچنین آپدیت‌های دیگر این سیستم‌عامل که برای کشورهای مختلف عرضه شده است را به همراه نسخه‌های مختلف رام دستگاه‌های شیائومی در اختیارتان می‌گذارد.

از ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن نام‌برده می‌توان به بررسی وضعیت انتشار آپدیت‌های مربوط به برنامه‌های سیستم اشاره کرد که موجب می‌شود تا دستگاه شما جدیدترین قابلیت‌ها را دریافت کند. این اپلیکیشن همچنین امکان دسترسی به قابلیت‌های مخفی در سیستم گوشی را برای شما فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید