شایعه: گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی طراحی متفاوتی خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی طراحی متفاوتی خواهد داشت - تکفارس 

شایعه: گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی طراحی متفاوتی خواهد داشت

محمدامین حیدری
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - 13:27
طراحی ردمی نوت 14 پرو شیائومی

براساس آخرین شایعات منتشرشده از سوی یک افشاگر معروف، گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی قرار است با طراحی متفاوتی نسبت به نسل پیشین خود عرضه شود.

این افشاگر که Digital Chat Station نام دارد، ادعا کرده است که ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی از ماژول دوربین مربعی‌شکل با گوشه‌های گرد بهره می‌برد که بزرگترین تغییر در طراحی این گوشی محسوب می‌شود. این نوآوری موجب می‌شود تا گوشی آینده شیائومی طراحی متفاوت و جدیدتری نسبت به نسخه نسل پیشین خود داشته باشد.

طراحی ردمی نوت 14 پرو شیائومی

همچنین گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی در مقایسه با ریلمی ۱۳ پرو که مانند سایر گوشی‌ها دارای ماژول دوربین گردتری است، از طراحی جذاب‌تری بهره می‌برد. انتظار می‌رود که برند ردمی این گوشی را در رنگ‌های مختلف به همراه ظاهری زیبا عرضه کند.

علاوه‌بر این، شایعه شده است که ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی به یک نمایشگر خمیده با وضوح ۱.۵K، تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۳ در کنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت بیشتر از ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود که گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی در اواخر سال میلادی جاری روانه بازار چین شوند؛ با این حال، جزئیات بیشتری درباره مشخصات و تاریخ عرضه محصولات این سری در دسترس نمی‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید