آیفون X و نسل اول هوم‌پاد و ایرپاد منسوخ شدند - تکفارس 
آیفون X و نسل اول هوم‌پاد و ایرپاد منسوخ شدند - تکفارس 

آیفون X و نسل اول هوم‌پاد و ایرپاد منسوخ شدند

امین باقری
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - 11:41
آیفون X منسوخ

آیفون X و نسل اول هوم‌پاد و ایرپاد به لیست محصولات منسوخ اپل اضافه شده‌اند. با وجود اینکه این دستگاه‌ها دیگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت نخواهند کرد، هنوز تا دو سال دیگر با توجه به موجودی قطعات، قابل تعمیر خواهند بود.

آیفون X، دستگاهی نوآورانه که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، طراحی بدون حاشیه‌ با نمایشگر شگفت‌انگیز OLED را معرفی کرد و دکمه‌ی نمادین هوم را با تشخیص چهره جایگزین کرد. این دستگاه از تراشه A11 Bionic بهره می‌برد که اولین تراشه با موتور عصبی برای قابلیت‌های یادگیری ماشینی پیشرفته بود.

نسل اول هوم‌پاد، یک بلندگو هوشمند با کیفیت صدای بالا، جهت رقابت با سیستم‌های صوتی حرفه‌ای عرضه شد. این دستگاه با یک ووفر با باس قوی و هفت بلندگوی پربسامد به‌طور اختصاصی طراحی شده بود و با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی صوتی، تجربه‌ای صوتی جذابی را ارائه می‌کرد.

این محصولات اکنون منسوخ شده، علاوه بر اثری که در دنیای فناوری بر جای گذاشته‌اند، راه را برای نوآوری‌های آینده باز کرده‌ و انتظارات کاربران را در مورد گوشی و بلندگوهای هوشمند شکل داده‌اند. با وجود بازنشستگی رسمی آن‌ها، هنوز نزد علاقه‌مندان به فناوری و کلکسیونرها ارزش بالایی دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید