تصویر و مشخصات گوشی Mix Fold 4 شیائومی لو رفت - تکفارس 
تصویر و مشخصات گوشی Mix Fold 4 شیائومی لو رفت - تکفارس 

تصویر و مشخصات گوشی Mix Fold 4 شیائومی لو رفت

فرزاد اسرافیلی
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - 10:50
گوشی Mix Fold 4

به تازگی تصویر و مشخصات گوشی Mix Fold 4 توسط یک افشاگر معروف در اینترنت پخش شده است. گوشی Mix Fold 4 به همراه Mix Flip در ماه آگوست در چین معرفی خواهد شد.

قرار است شیائومی گوشی‌های تاشو Mix Fold 4 و Mix Flip را در ماه آگوست در چین معرفی کند. قبل از معرفی رسمی، افشاگر برجسته ایوان بلاس برای اولین بار عکس‌هایی از Mix Fold 4 را در اینترنت پخش کرده است. این افشاگر همچنین مشخصات کلیدی این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

گوشی Mix Fold 4

تصویر بالا نشان می‌دهد که پنل پشتی Mix Fold 4 احتمالاً دارای روکش چرم مصنوعی باشد. همچنین یک ماژول مستطیلی برجسته در قسمت بالا مشاهده می‌کنید که چهار دوربین، یک فلاش LED در سمت چپ و مارک لایکا در سمت راست را در خود جای داده است. بلاس ادعا کرد که ضخامت گوشی کمتر از ۱۰ میلی متر خواهد بود. علاوه بر این، استاندارد IPX8 مقاومت در برابر آب را خواهد داشت.

کیفیت طراحی کلی Mix Fold 4 نسبت به مدل قبلی خود بهتر به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که در تصویر برچسب “work product” دیده می‌شود که احتمالاً نشان می‌دهد طرح نهایی نباشد.

طبق گفته بلاس، Mix Fold 4 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. این امر نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند رقیب دیگر برای گوشی های مجهز به این پردزانده مانند Vivo X Fold 3 Pro و Honor Magic V3 باشد.

دوربین پشتی این محصول شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لنزهای Leica Summilux خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی ظرفیت باتری بیش از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ بی سیم داشته باشد.

گوشی Mix Fold 4 با دارا بودن گواهی ۳C احتمالاً با پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای روانه بازار شود. بنا به گزارشات قبلی، تنظیمات دوربین چهارگانه این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS با اندازه سنسور ۱/۱.۵۵ ​​اینچی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین تله فوتو OmniVision OV60A با زوم اپتیکال ۲ برابری و دوربین تله فوتو پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری است. جزئیات بیشتری از Mix Fold 4 هنوز فاش نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید